Synthesizer aansluiten op laptop!!!!!

Ook dat GSM gebeuren gaat vanaf de mast met 2 draadjes..

Geen Saaie Mensen

Beste Matthijs 124,

Je vraag is nogal basic, zeg maar heel erg beginners, tenminste, zo vat ik het op je vraag lezend...
Je hebt een heleboel software waarmee dat mogelijk is.
Waarschijnlijk heb je die software dan ook niet gekocht, maar gekregen.
Per slot koop je niet vaak een auto zonder dat je een rijbewijs hebt, zodat je weet hoe je moet gaan rijden...

Ik ga er van uit dat je weet dat je electriciteitskabels moet aansluiten, want anders had je nog nooit het geluid van je synthesizer gehoord. Die kabeltjes kunnen gelijk je audiokaart in of via een mengpaneel. Midi laten we maar zitten, want dat weet je waarschijnlijk wel...

De moeilijkheid zit in het juist instellen van je programma welke geluidsingangen je moet kiezen.
En hier schrijf ik dat het een goede manier is om dit zelf uit te zoeken, want in de eerste plaats kan niemand dat van een afstand via het internet zien en op de tweede plaats: proberen is leren.

Sterkte,

Wout

Tja, ik werk al jaren in het onderwijs...
(Over een paar jaartjes met pensioen :))
Krijg de meest gekke vragen, zoals wat er eerder was, de kip of het ei...
En zelfs daar weet ik een antwoord op :D

Wout

Tja, ik werk al jaren in het onderwijs...
(Over een paar jaartjes met pensioen :))
Krijg de meest gekke vragen, zoals wat er eerder was, de kip of het ei...
En zelfs daar weet ik een antwoord op :D

Wout

Ah,mooi...
laat eens horen?

:mega:

Je kan inderdaad jack kabel van de synth naar je laptops line in ingang (meestal de blauwe aansluiting)

Dan kan je get geluid van de synth opnemen naar audio.

Als je veel mogelijkheden wil zou ik een audio interface kopen, zit meestal ook een midi aansluiting op, dan kan je bijv. in je fruity loops een piano roll melodietje maken en die naar je synth sturen en meteen het geluid terugsturen en opnemen via een jack kabel.

Van een interface krijg je geen spijt kan ik je alvast vertellen.

Back