Studiogear overspending topic

Deep, Emotional, Dark Atmospheric House..

Daar heb je geen gitaren en pendalen voor nodig fjoesz...
Maar een amp daarentegen.. Dat is idd noodzaak

Mischien wel als je eens originele Deep Emotional Dark Atmospheric House wilt maken en er je brood mee wil verdienen.

Basgitaren ben ik dan wel voor.. Das groeffy..

Maar tis toch veel leuker om een synth te pakken en een gitaar sound te maken.. Wacht.. Een midigitaar? bestaat dat?

Wie maakt er nou Deep Emotional Dark Atmospheric House met samplepacks? Da's net Black Sabbath met Autotune. Daar word je natuurlijk niet rijk van. En hij heeft net een XV5080 gekocht, zit vol met gesamplede gitaren.

Ja maar uiteindelijk beats nothing the real thing..8)

Dus ik sluit me aan bij Fjoesz..

@vinnieq hey dude je hebt beroeps geheim. DSM IV, Personality Disorders Daily VOL 666 - " NPD /w AS Traits" of toch ook een Libelle / Viva abonnement? Je hoeft niet van mijn muziek te houden.
#GUITAR vs #PROGRESSIVE #TECH #MINIMAL #TRIBAL #ACIDTECH #TWISTED #DARK

#NOTICETOSELF dude u seem to be having the first TROLL on this forum ROFLOL

Mwah in de beste (emo) progressive/minimal/techno tracks hoor ik wel een gitaar terug of iets wat er op lijkt. Maar dat hoeft uiteraard niet te betekenen dat jij dat ook in je tracks moet gaan gebruiken, integendeel.

dat maakt ook niet zo veel uit
als je maar veel gitaren, peNdalen en amps koopt
EN er veel op speelt

@vinnieq hey dude je hebt beroeps geheim. DSM IV, Personality Disorders Daily VOL 666 - " NPD /w AS Traits" of toch ook een Libelle / Viva abonnement? Je hoeft niet van mijn muziek te houden.
#GUITAR vs #PROGRESSIVE #TECH #MINIMAL #TRIBAL #ACIDTECH #TWISTED #DARK

#NOTICETOSELF dude u seem to be having the first TROLL on this forum ROFLOL
Heu, ik geloof dat ik dit niet heeldegaar versta hoor. Probeer eens gedownpitchde tibetaanse klankschalen uit een asianetnorelisamplepack. Daar moet ik altijd heel deep emotional van downloaden!

Nog wat gekocht vandaag?

Heu, ik geloof dat ik dit niet heeldegaar versta hoor. Probeer eens gedownpitchde tibetaanse klankschalen uit een asianetnorelisamplepack. Daar moet ik altijd heel deep emotional van downloaden!

Nog wat gekocht vandaag?
#BLONDE #ALARM ;)

nee vandaag niet

Back