Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de reacties, ik kom er gewoon niet omheen.
van de week een proef les afspreken.
dacht alleen er zijn genoeg muzikanten die geen noot kunnen
lezen maar waanzinnig spelen.
Dan kan ik er tenminste nog eens een leuk bekend riedeltje er op spelen.Maar die mensen zijn dan ook een jaar of 10-20 geleden al begonnen met spelen en kennen vaak wel akkoorden - en belangrijker, hebben al een heel arsenaal populaire muziek onder de knie. Het is niet alleen talent, maar ook een immense drive en ambitie en stug volhouden. Als je 5 bent en al de hele tijd naar de piano bij je familie in de huiskamer kijkt en er elke keer op zeurt om er op te mogen spelen, vervolgens zelf dan een piano krijgt, en dan dooroefent totdat je 15 bent telt dat heel erg hard mee. Als je 25 bent en dan nog moet beginnen - tja, werk, familie, de rest - het komt allemaal in de weg van al je tijd in de muziek gooien, maar het is absoluut niet onmogelijk. Vaak heb je dan ook wat meer geduld en weet je dat je het voor de langere termijn doet.dacht alleen er zijn genoeg muzikanten die geen noot kunnen
lezen maar waanzinnig spelen.

IMHO is pianoles bruikbaarder dan keyboardles.
je bent daarop véél sneller uitgeleerd.dan moet je gewoon vanuit de luie bureau stoel op google en youtube snuffelen en zelf aan de gang gaan... spaar je ook nog geld uit...klopt maar zijn allemaal Piano lessen zwaar noten lezen etc.
Ik zoek een meer ongedwonge relaxte sfeer.
vergoeding in overleg.