quifster
Gepokt en gemazeld
ik heb er even naar gekeken, maar het is inderdaad erg ingewikkeld, ik zie het ook niet direct.Nog even terugkomend op mijn bovenste vraag en opmerkingen.
Inmiddels heb ik geprobeerd om dat hammer on-effect over te plaatsen naar U-D 001 Acoustic Str-1, waar me dit effect ook heel mooi lijkt.
Maar nee hoor. Het lukt me niet. Ik doe iets fout, maar wat?![]()
Volgens mij wordt inderdaad de EG 4 envelope aangepast op basis van de velocity zodra je de SW2 switch in drukt. Daardoor krijg je dan die veranderde aanslag.
Er gebeurt echter meer, dus je moet ook kijken naar velocity instellingen die als ik het goed hoor ook invloed hebben op de resonantie van de sound en de curve van de Amplitude EG van de sound. Alleen de EG4 overzetten heeft dus geen zin, ik zou wachten tot de editor uit is, dan gaat het wat sneller om uit te zoeken als ik jou was. Dit is inderdaad een erg complexe AMS setup om dat effect voor elkaar te krijgen. Ik zou het in ieder geval niet zo maar kunnen zoals het nu klinkt.
Ik ben zelf bezig met het afronden van mijn MS20 soundset die ik binnenkort online zet. Wat een engine is dat als je dat patch panel eenmaal snapt. Zeker als je hem combineert met de MOD7 kun je hele mooie sounds met veel body bouwen. Binnenkort meer

,,, maar ja, wie gebruikt er nu echt alles... dat is ook niet de bedoeling denk ik, als wat je zelf wil er maar in zit.
! Teveel druktes eigenlijk hier: bands/verhuizen/klussen/kleine op komst etc.. Goede redenen toch
?
Ik ben benieuwd!