Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo te horen heeft 20 Heat Wave Arp met de latch uit het arp-effect wat ik zoek.
Super, daar kan ik verder mee. Bedankt !!!

Goed om te weten, daar zou ik zelf niet bij stil gestaan hebben dat dat de oorzaak kon zijn, maar nu je het zo zegt kan ik het me volledig voorstellen.O ja Qui,
Nog even wat betreft dat karma-probleem van de vorige download, van de mod-7 soundset. Ik zei toch dat Karma zo vreemd deed.
Het was achteraf niet de Karma, maar het drum gedeelte.
Bij een aantal programs van jou, stond dus ook de drum automatisch aan.
Maar heel veel drumkits zijn inmiddels door mij verwijderd.
Omdat ik die straks toch niet zal gebruiken samen met de Tyros 4.
Dus hij drumde met de geluiden van de programs, die ik daarvoor in de plaats heb gezet, flutes, gitars, en noem maar op.
Op je PolySix soundset deed ie weer precies hetzelfde.
Toen dacht ik, laat ik de drum eens uitdoen.
Daarna bleef de bedoelde Karma over, die er heel goed bij klonk.
Maar dat gaf dus die verrassende resultaten.![]()

Vergeet ook niet de karma scenes te wisselen bij die sound, daar heb ik 8 variaties op die arpeggiator gemaakt.
Ja, had ik al ontdekt. Geweldig. Ben erg benieuwd naar de tutorial !!!
Is het mogelijk om het tempo van de arp los te koppelen van het tempo van een song?
Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust ....
Wederom bedankt voor al het werk ,en enthousiasme wat je weer in je sounds hebt gelegd.
En zeer zeker bedankt voor het delen van deze ,ze zijn gewoon super en kunnen we nu weer uitpluizen hoe je het voor elkaar hebt gekregen .

TIP:
ik heb vandaag even de camera connection kit besteld voor de ipad. Op korgforums zijn ze erachter gekomen dat je namelijk de ipad rechtstreeks via usb kan verbinden met de Kronos.
De sound van de ipad gaat dan over usb rechtstreeks de kronos in, je hebt midi vanuit de kronos naar je ipad (dus bijvoorbeeld garageband of animoog kun je rechtstreeks besturen) en ga zo maar door.
Ook kun je direct het audio signaal van de kronos over usb opnemen in sporen op je ipad. Megahandig dus, en die camera connection kit is maar 28 euro.
Dus de kronos is dan een tweeweg midi controller en audio interface geworden voor de ipad.

Het is echt een heel erg simpele, maar ongelooflijk krachtige functie waarbij je geen enkele kennis van het programmeren van KARMA voor hoeft te hebben.