Gezocht/gevraagd JP8000 of JP8080

Status
Please reply by conversation.
Ja doe mij dan maar groene thee :koffie:

@ marcuuu, De euro werd in 2001 officieel.. Ik kan het weten, want heb 11 jaar geleden een nieuwe JP-8080 bij Peter Verspuy gekocht voor 2750 gulden / 1250 euro!! =)
Dat was toen m'n eerste hardware en heb 'm nog steeds. Ik ben er nog blij steeds mee en die laat in mijn meeste producties nog steeds wel iéts van zich horen (en heus niet alleen supersaws ;) ) Maar wat een geld kostte me dat toendertijd..

Ja doe mij dan maar groene thee :koffie:

@ marcuuu, De euro werd in 2001 officieel.. Ik kan het weten, want heb 11 jaar geleden een nieuwe JP-8080 bij Peter Verspuy gekocht voor 2750 gulden / 1250 euro!! =)
Dat was toen m'n eerste hardware en heb 'm nog steeds. Ik ben er nog blij steeds mee en die laat in mijn meeste producties nog steeds wel iéts van zich horen (en heus niet alleen supersaws ;) ) Maar wat een geld kostte me dat toendertijd..

Klopt 2750 voor een nieuwe 8080.

Roodbos thee vind ik smerig, Groene thee is al iets beter. Geef mij maar kruiden wellness. Zo zie smaken verschillen. Roodbos the vind ik typisch oude wijven thee. :D

Deze kan gewoon op slot heb er een gevonden, voor een erg mooie prijs.
Zoals ik al zei als je geduld hebt dan komt het vanzelf naar je toe zoals je het zelf graag hebt.:okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back