Marcuuu, leeftijd? Als je niets interessants te zeggen hebt dan is het beter om gewoon te zwijgen dat is een aloude wijsheid, maar dat weet jij wel denk ik.
Want een Juno 106 is volgens jou niet analoog? Klinkt ook niet echt warm of zo?
Of wat bedoel je nou met je opmerking?
Die kun je zeker vrij goedkoop op de kop tikken dat is een kwestie van geduld en goed zoeken.
Volgens mij had je die opmerking beter niet kunnen maken want dat was wel een belediging toch?
Want stel dat jij ouder bent dan ik (wat ik ten zeerste betwijfel) geeft dat jou dan het recht om mij proberen belachelijk te maken?
Ik kijk niet alleen op dit forum voor gear namelijk vandaar dat mijn verhaal zeker geen onzin is.
Back on topic.
450 is gewoon overpriced, 400 zie je wel heel vaak (de 8080) dan is hij in nieuwstaat en af en toe ook 350 dan heb je een stoffige maar dat is met een luchtbusje zo weer schoon en die paar gebruiksporen dat hoor je ook in het geluid terug toch?
De 8000 ben ik al regelmatig tegengekomen tussen de 325 en 350 het is gewoon een kwestie van het juiste moment met de juiste persoon.
Punt is dat ik gewoon niet teveel ga betalen het is maar net hoe snel je iets in huis wil hebben en hoe hongerig je bent en ik heb zoals gezegd tijd genoeg en mijn buik is prima gevuld.
En dat ze nu ineens weer hoog staan komt vast en zeker omdat het vakantiegeld eraan komt en dan kijken mensen niet op een 100tje meer of minder.(niet doorvertellen hoor)

Dus tot ik er 1 tegen kom voor een redelijke prijs hou ik mijn centjes gewoon in mijn zak.En misschien toch eerst die AN1X want dat is ook wel iets als je de JP sound aantrekkelijk vind.
En maken jullie je verder maar niet al te druk, want een goede discussie vind ik altijd interessant, afschieten is niet nodig.