• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha DX7 upgrade ROM !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hij kan dan ook program changes doen en op alle Midi kanalen werken.
een hele bank opslaan of ook losse parches .
verder kunnen er meer instellingen zoals portamento in de patch afzondelijk worden opgeslagen....

ff offtopic: Ahaa, dus dan heb ik die Rom al! wat jij allemaal opnoemt kan ik al, thanks. Waar zit die Rom ongeveer en hoe herken ik dat het die vintage rom is. (als het niet in woorden uit te leggen is laat maar zitten dan)

die rom kan veel meer.....kijk maar op die site.

je herkent em als ie opstart met "welcome to the DX7 special ROM upgrade" of zoeits.
je kan t ook zien aan de master tuning: de waarde wordt dan weergegeven

beknopt doet ie dit:

DX7 Rom info upgrade:
Een aantal van de voordelen/veranderingen mbt de orginele ROM zijn de volgende:
1. Functie parameters kunnen voor elke voice worden opgeslagen, in plaats van 1 globale instelling voor alle voices.
2. Master-tune waarde wordt weergegeven.
3. MIDI channel informatie ON/OFF om program changes aan of uit te zetten.
4. MIDI SYSTEM informatie ON/OFF om system-exclusive data voor een, of alle 32 voices te versturen.
5. INITIALIZE alle 32 voices in een keer.
6. MIDI receive OMNI ON feature.
7. MIDI transmit op kan nu op alle 16 midikanalen.
8. Aftertouch ON/OFF in het versturen van MIDI. Kan voor elke voice apart worden opgelsagen.
9. MIDI volume kan worden geregeld dmv MODULATION FOOT CONTROLLER

ik heb ook een breath controller te koop voor de DX7, die mag voor 20 euro weg

Origineel geplaatst door Phase
ik heb ook een breath controller te koop voor de DX7, die mag voor 20 euro weg

nieuw?
heb evt. wel interesse.
verstuur je 'm ook?

Vins.

nieuw is ie natuurlijk niet meer. er zit wel het orginele tasje bij.
versturen is geen probleem, de verzendingskosten zijn voor jou, maar dat zal niet veel zijn.

vreemd verhaal, je kan die breath controller toch niet op iedere synth aansluiten?

Xtra info: :)

Wind Machine allows the musician to connect a Yamaha breath controller (not supplied) to any MIDI synth. The universal interface allows a wider range of modulation options than were available before.

Just plug a breath controller into Wind Machine, assign it to continuous controller and MIDI channel and be on your way to performing realistic sax-type solo's and more, effortlessly.

Controller options include Aftertouch, Modulation, MIDI Volume, Pitch Bend, Breath Control, Expression, Foot Controller and Pan on any MIDI Channel. Programming is done on the unit and settings remain, even when power is down.

de Breath controller is verkocht.
wel heb ik nu DX7 cardridges: 1 (2 stuks) en 2.

cardridge 1: Master group & Keyboard + Plucked Group
cardridge 2: Orchestral + Percussive group & Synth, complex & effects group.

iedere cardridgre bevat 64 sounds (2 maal 32)

15 euro per stuk

ik check morgen mijn bank vinsound, als t aanwezig is stuur ik em morgen op.

Origineel geplaatst door Phase
ik check morgen mijn bank vinsound, als t aanwezig is stuur ik em morgen op.

Dit kan toch ook per PB gemeld worden?.
Nu lijkt het net of ik je gemaild heb en smachtend bij de brievenbus zit te wachten ..;)

anyway, ik zie 'm wel komen tzt.

grtz. Vins

altijd makkelijk om te tread weer omhoog te schoppen !

misschien goed om gelijk even te vragen: ik heb een dx7s, met daarbij een dx7II/dx7IIfd rom, maar die rom blijft copy protected (ook als ik copy protect op off zet). moet ik voor een dx7s dan gewone dx7 roms gebruiken om mijn patches op te kunnen bewaren? in dat geval heb ik wel interesse in de cartridges...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back