303zalig303
gebruikte oscillator
Ik ben al jaren geobsedeerd door de abillities en sounds van de Oberheim Xpander. In mijn ogen is er geen andere (wss wel) polysynth die zover kan gaan. Ik hoef geen klanken natebootsen van 80s bands, wil mijn eigen kant op gaan met een synth en denk dus dat deze polyfone synth hier perfect voor is met zijn mod-mogl
. Nu, porbleem van twijfel : de chips.
Ik weet het : als je voor analoge synths kiest, dan kies je ook voor de tijd die je steekt in reparaties ; wachten en geen muziek maken.
Nu vraag ik mij af of ik voor de bijna 30jarige synth ga die misschien last krijgt van zeldzame voicechips etc die de geest geven ? Of ga ik voor een meer recentere polyfone hardware synth met evenveel modulatie mogelijkheden waar ik het bestaan nog niet van afweet ?
gr
r
. Nu, porbleem van twijfel : de chips. Ik weet het : als je voor analoge synths kiest, dan kies je ook voor de tijd die je steekt in reparaties ; wachten en geen muziek maken.
Nu vraag ik mij af of ik voor de bijna 30jarige synth ga die misschien last krijgt van zeldzame voicechips etc die de geest geven ? Of ga ik voor een meer recentere polyfone hardware synth met evenveel modulatie mogelijkheden waar ik het bestaan nog niet van afweet ?
gr
r