Ebay: problematische ervaringen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Of we bellen:

"..the number you have dialed is not in service, please try again.. " @Noon @Dinner @Night

als de cash terug is ben ik het al weer vergeten.. het is het risico van ebay en dat moet ik er maar gewoon bijnemen.

Wat is dat nu weer voor onzin? :?:?:?

Ik zou er ziek van zijn als ik bijvoorbeeld een MKS80 zou moeten terugsturen omdat hij kapot zou zijn en ik moeilijk een andere kan vinden (bijvoorbeeld)

Geen woorden meer aan vuil maak :frons:

ik kan me er vreselijk druk over gaan maken, maar ik houd mijn gezondheid graag goed. Die vent zal me er niet door terugmailen..

Als ik weer eens iets ga verkopen op ebay/marktplaats/whatever, dan ga ik voor het de doos in gaat eerst een filmpje maken om aan te kunnen tonen dat hij/zij het nog 'helemaal' doet, zodat ik een 'bewijs' heb om dit te schrijven
Before listing the MC202 on ebay I checked everything was working

Heb je nou al eens batterijen in dat ding gedaan? Mijn 202 had ook een slecht contact met de adapter waardoor die het vaak niet deed. Met batterijen (oplaadbare van de aldi voor drie x niks) doet ie het altijd!!

Verder wel een belachelijke prijs. Als ik jou was zou ik je GAS eens in toom houden, minder greedy zijn om binnen 2 weken alle apparaten te kopen die je ooit leuk leken en gewoon eens muziek gaan maken met alles wat je nou hebt.
Of maak in ieder geval een foto van je studio, of moet je dan eerst alles aansluiten ;)

Als ik weer eens iets ga verkopen op ebay/marktplaats/whatever, dan ga ik voor het de doos in gaat eerst een filmpje maken om aan te kunnen tonen dat hij/zij het nog 'helemaal' doet, zodat ik een 'bewijs' heb om dit te schrijven

daar heb je niets aan als vervolgens een kleinzielige koper met een enorm bord voor z´n kop het ding sloopt en vervolgens rustig zegt dat jij na het maken van het filmpje het apparaat weer uitgepakt hebt en stukgemaakt, en toen weer in de doos gedaan on opgestuurd.

:mega:

daar heb je niets aan als vervolgens een kleinzielige koper met een enorm bord voor z´n kop het ding sloopt en vervolgens rustig zegt dat jij na het maken van het filmpje het apparaat weer uitgepakt hebt en stukgemaakt, en toen weer in de doos gedaan on opgestuurd.

:mega:
nateluurlijk voorkom je daarmee niet elke mogelijk gezeik*, maar het lijkt me dat je iets sterker staat (ook naar de 'pakket verzend maatschappij' toe mocht er iets fout zijn gegaan tijdens het versturen)

*bv. laten zien dat elke optie in elk submenu het nog doet lijkt me ook een beetje overkill, terwijl er daar wel iets echt mis kan zijn

Ik heb ooit een phaser verkocht en de koper vond dat hij niet 100% ok was; LFO-range was niet goed :? en de output was niet ok (of zoiets). Natuurlijk had ik hem gecontroleerd voordat hij op de post ging en ik kreeg het gevoel dat de koper de sound gewoon niet beviel. Ik ben er mee akkoord gegaan dat hij hem terug kon sturen en dat ik hem het geld zou refunden in het geval hij echt malfunctioneerde....nooit meer iets van teruggehoord.

Waarom laat je hem niet repareren?
En dan stuur je de bon naar de verkoper met de vraag of hij wil delen in het leed.
Het zou me niks verbazen als je voor een paar tientjes klaar bent.
Het zijn niet zo'n ingewikkelde apparaten die 202's

Als gecertificeerde herteller zullen we dit toch moeten weigeren :engel:

Je moet ook een gecertificeerd hersteller vragen met een registratie in het register van ruimdenkenden.

LAATSTE NIEUWS

LAATSTE NIEUWS

Ik heb eindelijk mijn geld terug van die rotte ebay seller. Geen reactie niks, maar wel net op het randje van de paypal deadline het volledige aankoopbedrag van de MC-202 terug. Het enige wat ik nog slinks vind is dat hij geen tegemoetkoming doet in de kosten voor het doorkijken van het apparaat. Maar goed, het heeft genoeg energie gekost and LIFE GOES ON..

:slotje:

meutje als ik ben.....
vintage Roland spul kan je het beste met een Boss PSA adapter van stroom voorzien :P

Maarre Jay... heb je de 202 teruggestuurd?

Het enige wat ik nog slinks vind is dat hij geen tegemoetkoming doet in de kosten voor het doorkijken van het apparaat.
:slotje:

Huh? Raar...

wat een rare verkoper.
hij had ook nog wel een tegemoedkoming voor het aangedane leed doen toekomen.

eigenlijk is dat ook een vorm van oplichting,
iets kopen, slopen, en dan van de verkoper je geld terug eisen.
:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back