Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
als de cash terug is ben ik het al weer vergeten.. het is het risico van ebay en dat moet ik er maar gewoon bijnemen.

Before listing the MC202 on ebay I checked everything was working

Als ik weer eens iets ga verkopen op ebay/marktplaats/whatever, dan ga ik voor het de doos in gaat eerst een filmpje maken om aan te kunnen tonen dat hij/zij het nog 'helemaal' doet, zodat ik een 'bewijs' heb om dit te schrijven

nateluurlijk voorkom je daarmee niet elke mogelijk gezeik*, maar het lijkt me dat je iets sterker staat (ook naar de 'pakket verzend maatschappij' toe mocht er iets fout zijn gegaan tijdens het versturen)daar heb je niets aan als vervolgens een kleinzielige koper met een enorm bord voor z´n kop het ding sloopt en vervolgens rustig zegt dat jij na het maken van het filmpje het apparaat weer uitgepakt hebt en stukgemaakt, en toen weer in de doos gedaan on opgestuurd.
![]()
en de output was niet ok (of zoiets). Natuurlijk had ik hem gecontroleerd voordat hij op de post ging en ik kreeg het gevoel dat de koper de sound gewoon niet beviel. Ik ben er mee akkoord gegaan dat hij hem terug kon sturen en dat ik hem het geld zou refunden in het geval hij echt malfunctioneerde....nooit meer iets van teruggehoord.
Als gecertificeerde herteller zullen we dit toch moeten weigeren![]()

Maarre Jay... heb je de 202 teruggestuurd?
LIFE GOES ON..

Mike Dunn - Life goes on (WBR6)
Dit is nog 1 van de weinige plaatjes die ik graag wil hebben.. maar dat terzijde
via Ebay kan je van de verkoper zn adresgegevens opvragen![]()
Mike Dunn oude stijl Het enige wat ik nog slinks vind is dat hij geen tegemoetkoming doet in de kosten voor het doorkijken van het apparaat.
![]()