Ebay: problematische ervaringen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
wat een rare verkoper.
hij had ook nog wel een tegemoedkoming voor het aangedane leed doen toekomen.

eigenlijk is dat ook een vorm van oplichting,
iets kopen, slopen, en dan van de verkoper je geld terug eisen.
:okdan:

Slopen = kopen :D

Als ik dit soort crap weer lees heb ik het idee nooit iets op te sturen als ik iets verkoop :D
denk dat de heer Baars trouwens wel een punt heeft...

maare effe serieuus 650 pond(730 euro) voor een 202????

damn is da niet een beetje ziek? voorige maand is er hier toch nog 1 weg gegaan voor euhhh de helft :stupid

maare effe serieuus 650 pond(730 euro) voor een 202????
het grote Ebay-gevaar en de drang van IK MOET HET HEBBEN, HEBBEN, HEBBUH!!!! :{

maarre voordat bedrag mag je mn gemodde (gedaan door Tom Carpenter van Analogue Solutions) semi-modulaire 202 overnemen.......
dan rond ik het nog naar beneden op een mooi rond getal voor je af ;)

UPDATE in de MC-202 EBAY SOAP

UPDATE in de MC-202 EBAY SOAP

maarre voordat bedrag mag je mn gemodde (gedaan door Tom Carpenter van Analogue Solutions) semi-modulaire 202 overnemen.......
dan rond ik het nog naar beneden op een mooi rond getal voor je af ;)
Ik heb al een MC-202, eentje uit Duitsland voor een veel betere prijs en werkend! Maar wat is een semi modulaire MC-202? Heb je wat meer info? of was je aan het grappen :D

LAATSTE NIEUWS:
de ebay seller is nu zo brutaal om het device opnieuw in mijn ebay lijst te zetten. M.a.w. het geld is teruggestort, maar hij heeft nu weer een payment aangemaakt, alsof ik nu weer opnieuw 675,- GBP moet gaan betalen. Die vent is gestoord! :stupid
Ik heb eindelijk de oude doos teruggevonden en ga morgen in een UK telefoonboek zijn nummer eens achterhalen en dan eens kijken hoe hij reageert. LOL Daarnaast laat ik een onderzoek instellen door ebay/paypal en probeer dat die seller zijn shop mag sluiten, want dit gaat te ver en ik vind dat zo'n fraudeur geen nieuwe slachtoffers mag maken. My 2 cents.
Nog 1 ciggie en dan ZZzzzzz

er klopt ondertussen geen hol meer van wat je allemaal zegt.
laat me raden, je had eerst die dure gekocht, vond in duitsland een goedkopere, en sloopte de dure om zodoende je geld terug te krijgen.
weet je? ga nog even door, en dan neem ik contact met ebay op.
\:koffie:

LAATSTE NIEUWS:
de ebay seller is nu zo brutaal om het device opnieuw in mijn ebay lijst te zetten. M.a.w. het geld is teruggestort, maar hij heeft nu weer een payment aangemaakt, alsof ik nu weer opnieuw 675,- GBP moet gaan betalen. Die vent is gestoord! :stupid
Ik heb eindelijk de oude doos teruggevonden en ga morgen in een UK telefoonboek zijn nummer eens achterhalen en dan eens kijken hoe hij reageert. LOL Daarnaast laat ik een onderzoek instellen door ebay/paypal en probeer dat die seller zijn shop mag sluiten, want dit gaat te ver en ik vind dat zo'n fraudeur geen nieuwe slachtoffers mag maken. My 2 cents.
Nog 1 ciggie en dan ZZzzzzz

Ik denk dat niemand hier op het forum ooit nog iets aan jou wil verkopen... behalve dan een van die mensen die alleen verkoop draadjes start: https://www.synthforum.nl/forums/search.php?searchid=5278165

Verder denk ik dat je niet helemaal op dit forum thuis hoort. Misschien is het wel zo discreet om je hele Ebay ellende lekker voor jezelf te houden.. je nagelt nu namelijk wel iemand aan de schandpaal terwijl de verkoper geen enkele manier van feedback kan geven hier op het forum, hij zal wel geen hip Hollandsch kennen... behalve dan jouw 2 centen. De titel van de draad doet vermoeden dat het aan Ebay ligt... wij vermoeden dat het aan jou ligt.

Ga lekker fietsen met je Sherlock Ebay/Paypal praktijken... of nog beter, ga al je dozen eens uit pakken en ga zelf eens lekker wat verkopen, hou jij je vacantie geld in de zak en hoeven wij niet meer naar dit gezever te luisteren...

Maar da zijn mijn 2 centen ey. Of als jij da graag wil, 67500 centen, Britse nog wel.

Laten we vooral even naar de statuten kijken... de verkoper heeft 221 positieve feedback's, en een negatieve, die van jou. De positieve zijn allemaal anders. Dus ALS de verkoper de zaak zou willen lichten is ie er wel fokking goed mee bezig, ik wou dat ik zo veel tijd had.

Mag hier 'n heul groot hangslot op trouwens??

So ey, je 5e bericht is er eentje persoonlijk aan mij gericht? Das lief.

Ik denk dat niemand hier op het forum ooit nog iets aan jou wil verkopen... behalve dan een van die mensen die alleen verkoop draadjes start: https://www.synthforum.nl/forums/search.php?searchid=5278165

Verder denk ik dat je niet helemaal op dit forum thuis hoort. Misschien is het wel zo discreet om je hele Ebay ellende lekker voor jezelf te houden.. je nagelt nu namelijk wel iemand aan de schandpaal terwijl de verkoper geen enkele manier van feedback kan geven hier op het forum, hij zal wel geen hip Hollandsch kennen... behalve dan jouw 2 centen. De titel van de draad doet vermoeden dat het aan Ebay ligt... wij vermoeden dat het aan jou ligt.

Ga lekker fietsen met je Sherlock Ebay/Paypal praktijken... of nog beter, ga al je dozen eens uit pakken en ga zelf eens lekker wat verkopen, hou jij je vacantie geld in de zak en hoeven wij niet meer naar dit gezever te luisteren...

Maar da zijn mijn 2 centen ey. Of als jij da graag wil, 67500 centen, Britse nog wel.

Laten we vooral even naar de statuten kijken... de verkoper heeft 221 positieve feedback's, en een negatieve, die van jou. De positieve zijn allemaal anders. Dus ALS de verkoper de zaak zou willen lichten is ie er wel fokking goed mee bezig, ik wou dat ik zo veel tijd had.

En daar is alles wel mee gezegd, wat een oelewappers lopen er op deze aardkloot rond zeg.. (daarmee doel ik niet op de verkoper van de 202.........)

Mag er niet een hangslot op jou?

lol.., white trash...

meutje als ik ben.....
vintage Roland spul kan je het beste met een Boss PSA adapter van stroom voorzien :P

Ik gebruik van die adaptertjes waar je zelf polariteit en voltage kan instellen. En dat werkt als een tierelier. :okdan: (wel even checken dat ze voldoende stroom kunnen leveren natuurlijk)

Enige uitzondering blijft de 707. Je weet wel, toen Roland dacht "hé laten we eens een adapteraansluiting maken die veel te groot is!". Daar hangt om het even welke adapter, Roland of Wit Product, losjes in. Maar op elektrisch niveau heeft die ook geen enkel probleem met een adapter van juiste spanning, polariteit en voldoende stroomrating. Een Roland of Boss adapter geeft immers geen andere spanning dan een ander merk.

ROFLOLMAO.. :D

Het lijkt alsof ik in GTST season 202 Episode 666 beland ben, of moet ik zeggen Episode 303?

Ik voel niet de behoefte om overal uitgebreid op in te gaan. It's a free country, mensen mogen denken wat ze willen. Ik hou alleen niet zo van ' jumping to conclusion w/o knowing the story' maar goed, dat is HUMAN geloof ik.

voor de trollen onder ons.. check eens mijn ebay en zie de 100% goede en enthousiaste feedback, behalve die MBP sukkel die zogenaamd opeens wilde ontbinden zonder contact met me op te nemen.

That's all.. Jay has left this building(thread)

:slotje:

JayZFresh schreef:
check eens mijn ebay
[semi-off-topic mode]uit nieuwsgierigheid gedaan en eigenlijk ben ik geschokt dat ik het zo makkelijk is om te zien welke aankopen jij hebt gedaan; ik denk dat ik mijn privacy instellingen in ebay even ga controleren/aanpassen...[/semi-off-topic mode]

Ik hou alleen niet zo van ' jumping to conclusion w/o knowing the story' maar goed, dat is HUMAN geloof ik.

Dusss... en U doet wat anders?

Trollen is het niet hoor. We wijzen je terecht op je acties en dat die ook reacties hebben. Niet alleen voor jou maar ook voor de Ebay verkoper.

Je zal best 'n hele grappige dude zijn enzo... misschien is mijn post ook iets over de top als het gaat over je aanwezigheid hiero, het is immers niet mijn forum... maar je maakt er wel 'n beetje 'n potje van.

Zo, ik ga m'n tuin maar weer eens om spitten. Die slotgracht komt er niet uit zichzelf in..

Wel raar trouwens dat je de 2e 202 (is dat dan een 404?) hebt gekocht voordat je deze draad bent begonnen, want wat als je hier een gouden tip had gekregen waar je de eerste wel mee aan de praat had gekregen, dan zat je met 2 werkende 202's...

"..the number you have dialed is not in service, please try again.. " @Noon @Dinner @Night

Ik heb eindelijk de oude doos teruggevonden en ga morgen in een UK telefoonboek zijn nummer eens achterhalen en dan eens kijken hoe hij reageert.

toch typies dacht dat je zn nummer al had?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back