Ik denk dat niemand hier op het forum ooit nog iets aan jou wil verkopen... behalve dan een van die mensen die alleen verkoop draadjes start:
https://www.synthforum.nl/forums/search.php?searchid=5278165
Verder denk ik dat je niet helemaal op dit forum thuis hoort. Misschien is het wel zo discreet om je hele Ebay ellende lekker voor jezelf te houden.. je nagelt nu namelijk wel iemand aan de schandpaal terwijl de verkoper geen enkele manier van feedback kan geven hier op het forum, hij zal wel geen hip Hollandsch kennen... behalve dan jouw 2 centen. De titel van de draad doet vermoeden dat het aan Ebay ligt... wij vermoeden dat het aan jou ligt.
Ga lekker fietsen met je Sherlock Ebay/Paypal praktijken... of nog beter, ga al je dozen eens uit pakken en ga zelf eens lekker wat verkopen, hou jij je vacantie geld in de zak en hoeven wij niet meer naar dit gezever te luisteren...
Maar da zijn mijn 2 centen ey. Of als jij da graag wil, 67500 centen, Britse nog wel.
Laten we vooral even naar de statuten kijken...
de verkoper heeft 221 positieve feedback's, en een negatieve, die van jou. De positieve zijn allemaal anders. Dus ALS de verkoper de zaak zou willen lichten is ie er wel fokking goed mee bezig, ik wou dat ik zo veel tijd had.