Wat heb je in 2011 gebouwd of ga je bouwen?

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Topictitel zegt het al...
Foto's worden erg gewaardeerd :okdan:

Ik volg elke week een 3 tot 4-uur durende soldeertherapie en ben met een paar projecten tegelijk bezig.....

Best of cgs/serge panel....
serge dusg kan gewired worden, 2 vco's zitten voor 65% vol, serge vcf is nog kaal
het ontwerp van het panel is nog niet definitief, dus echt een project voor de langere termijn...

andere euro projecten...
eml101 vcf, MFOS voltage quantizer (falafelbiels kreeg m niet werkend), robotvoice (werkt maar wil er een goede cv input op hebben)

toekomstige projecten (dit veranderd met de week/maand en soms per dag)....
Engineers At Work Midi 2 CV (JWHaagenbeek bedankt voor de tip! :okdan:), DIY 909 kick (project van Richard2000), serge vcs en synthacon vcf (beide frac),

werkende afgemaakte projecten...
eml101 dvca (frontje moet nog een design krijgen) en een cgs36 pulse divider/boolean logic/inverter, zie foto's....
attachment.php

CGS-36-Pulse-Divider%2C-Logic%2C-Inverter-by-SMS303-01.jpg
CGS-36-Pulse-Divider%2C-Logic%2C-Inverter-by-SMS303-02.jpg

Ik ben bezig met een pasieve stereo DI met ingebouwde (pasieve) mixer voor on stage (stereo)

Ik ben bezig om een eenvoudige standalone diode ladder filter te ontwerpen. [ems /arp]
Zelf heb ik gemerkt dat er op diy gebied ,erg weinig van te vinden is.
Als iemand nog een idee of een tip hierover heeft , hoor ik het graag

Wat ik vorig jaar gemaakt heb ? .. doe een zoekopdrachtje op SF ;)

OK, mijn lijstje van backlog...

Kale PCBs:
Rebote delay2.5
Wogglebug#3
Ian Fritz Jerkster
Ian Fritz ChaQuO
Ian Fritz TGTSH x 2 (1tje deels bestukt)
CGS Gated Comparator
CGS Drum Simulator x 2 (1tje deels bestukt)
CGS Bi-N-Tic
Toppo's 281 x 2 (1tje deels bestukt)
CGS Super Psycho Modulation Source (volledig bestukt, wacht op panel)
CGS VCS (volledig bestukt, wacht op panel)
Foniktronik VCPS-8

Dit jaar afgemaakt:
JH Living VCOs :
1278_dscf5199_1.jpg

MFOS dual VCA + CGS RRM gerepaneld, evenals een MFOS State Variable Filter
1278_dscf5206_1.jpg

CGS Matrix Mixer (samen met een op stripboard gebouwde pulse divider achter een paneel gezet, hele leuke sequencer samen)
1278_img_1667_1.jpg

dual ADSR, ontwerp van Christopher MacDonald op stripboard gebouwd. Ik heb comparators op de ingangen toegevoegd en nu werken ze perfect...
1278_mighty_envelopes_2.jpg

CGS Power Supply Board x 2
heb ik geen foto's van hoor.

CGS Stompbox Adapter
Heb ik helaas ook geen foto's van. Deze heeft nog geen graphics en misschien komen die ook niet, want er is zo goed als geen ruimte voor en hij is zo eenvoudig dat labeling haast niet nodig is.

Small Clone Chorus

Attachments

• DSCF5210.jpg
    DSCF5210.jpg
    37,8 KB · Bekeken: 79
Dat lijstje van backlog zal er dit jaar niet doorheen gaan of het moet wel een heel saaie zomer worden.
Ik was even vergeten dat er ook nog een 909 kick cloon, 2 X-4046 VCOs + waveshapers, een Mankato filter en 2 toppobrillo Triple Wave Folders aankomen...

Als Woody kitjes heeft neem ik er een...
maar t zal een poos duren voordat ik m ga bouwen...
Nou Cas, goed nieuws is dat ik per heden alle componenten binnen schijn te hebben (moet laatste order nog even uittellen)
Volgende week gaan ze de deur uit. Dus dan kan je lekker in het begin van Mei een mooi Mankato filter bouwen *D

Nou Cas, goed nieuws is dat ik per heden alle componenten binnen schijn te hebben (moet laatste order nog even uittellen)
Volgende week gaan ze de deur uit. Dus dan kan je lekker in het begin van Mei een mooi Mankato filter bouwen *D
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dat gaat goed hard ...... :okdan:

Ik heb al een hele tijd niks gedaan met de ouwe soldeerbout. Te druk met m'n band en andere dingen. Het enige dat ik voorlopig ga bouwen is een Jaguar E-type model van Airfix :)

ik heb nog een syntacon vcf clone pcb liggen en ook nog de onderdelen voor 2 baby10 sequencers, moet wel lukken dit jaar :)
tot nog toe hoofdzakelijk dingen gerepareerd dit jaar
wel laatst voor het eerst mn coron ds8 clone control voltage aangesloten, perfect aan te sturen op de ouwe korg manier (Hz/V) erg leuk monosynthje :okdan: gemis van filter wordt ruimschoots goedgemaakt door het grote bereik van de andere parameters

Back