sms303
WHAT UR WATCHIN'?!?!
+1 ...Echt ontzettend mooi gemaakt Lie3vie3![]()
het panel is toch anders dan panel 1b en heb je het zelf gedaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
+1 ...Echt ontzettend mooi gemaakt Lie3vie3![]()
Nog niet, ik heb op het moment geen mogelijkheid om iets op te nemen. Het is sowieso een panel met vooral sound sources en processors, er missen nog wat CV sources om iets echt leuks te maken.RSB schreef:Heb je ergens audiovoorbeelden online staan?
Ja ik heb het zelf 'ontworpen' (zoals je ziet gebaseerd op Johns designs), op deze manier kan ik zelf kiezen welke modules erin komen.sms303 schreef:+1 ...
het panel is toch anders dan panel 1b en heb je het zelf gedaan?
Vari Mu is af....
mooi, Roland!
is dat de poorman?
Héél knap!
Waar heb je die behuizing gekocht?
En hoe is frontpaneel gedaan?
Yes, eindelijk af na ..wat is het..twee jaar ofzo?
Modushop & Front Panel designer

Grappig
Ik geburik dezelfde combinatie (Modushop en Front Panel Designer).
En dit soort projecten kunnen bij mij ook langer dan een jaar duren![]()
niceToch eventjes iets opgenomen..

Welke panels ga je bouwen, allemaal? Panel 3 is blijkbaar bijna klaar om verkocht te worden.mijn best of cgs project gaat op de stapel niet-afgemaakte projecten....
als het panel besteld kan worden ga ik er weer mee verder
Heb ik ook besteld, een uitgebreide quantizer met meerdere kanalen is toch iets waar tot nu toe geen DIY ontwerp van in omloop was.Clee --> 8 channel quarter-tone PIC quantizer.....
Bedankt, hier nog een opname. Weerom met toegevoegde delay.nice
Het liefst allemaal, met uitzondering van de sequencer.....Welke panels ga je bouwen, allemaal? Panel 3 is blijkbaar bijna klaar om verkocht te worden.
dit wordt mn 1e quantizer ....Heb ik ook besteld, een uitgebreide quantizer met meerdere kanalen is toch iets waar tot nu toe geen DIY ontwerp van in omloop was.

De foto's zijn van het net....Zijn dat foto's van jouw modules Cas.......of komen deze van het net.
Frontjes zijn mooi.
Maarre waar blijven de foto's van onlangs afgemaakte projecten van jullie?