Wat heb je in 2011 gebouwd of ga je bouwen?

Ha Casper heeft dit jaar veel gemaakt, maar helaas niet zoveel AFgemaakt. Hij mag niet klagen over zijn bouwjaar.
Was 2011 productief: JA 8)

Tot zover geknutseld.......
Afgebouwd met frontdesign: CGS36 Pulse Divider-Boolean Logic-Inverter

Afgebouwd zonder panel design:
CGS04 AC/DC Mixer, Yusynth Polyvoks VCF, EML101 DVCA, Buchlidian Dual Voltage Processor (2x), TH X4046 VCO + Waveshaper (2x), TH X4046 Waveshaper (2x)

Gevulde pcb's:
TH Mankato VCF, TH X-4046 VCO + Waveshaper (2x), CGS04 DC Mixer (2x), CGS09 Voltage Controlled Divider (2x), CGS29 Wave Multipliers (2x), CGS48 VCO (6x), CGS58 Utility LFO (2x), CGS64 VCA (8x), CGS77 Serge 1973 VCF (3x), CGS114 DUSG (3x), CGS32 Infinite melody (2x), CGS37 CV Cluster (2x), CGS41 Diatonic Converter (2x), CGS38 Saw Pitch Shifter/Wave Multiplier (2x), CGS40 Modulo Magic (2x), CGS62 Slope Detector (4x), CGS81 Dual voltage processor (2x), CGS116 Extended ADSR (4x)

Eind 2012 kan ik met de afgemaakte modules meepatsen *D

Laatst gewijzigd:
Aan dees machine heb ik de laatste dagen nog zitten bouwen en hij is gister af gekomen, met uitzondering van de behuizing. Het zijn eigenlijk 3 losse dingen in 1 kast.
- 8 kanaals midi 2 CV converter (midibox platform, www.ucapps.de
-usb naar 5x midi in en 5x midi uit (GM5x5x5, PCB en chip ook via midiboxplatform verkregen)
-midi naar klok. Een oude zelfbouwmodule van me in een nieuw jasje. Is een midi naar dinsync converter met vervolgens allerlei CMOS dingetjes erachter, deler, inverter ed.

Ik was best trots op mijn opdruk. Gedaan met de tonertransfer methode geleerd van een andere thread, iets met budget modulars. Alleen met de laatste schoonmaak actie voor het vernissen veegde ik sommige text een beetje weg helaas. Had ik misschien ook geen remreiniger als ontvetter moeten gebruiken.

Maar ik vind de frontjes van Falafelbiels toch verreweg da BOMB! Erg mooi en juist ook de diversiteit van de afbeeldingen. Maarhe, ik heb me al menigmaal vergaapt aan de mooie losse modules, ik zou zo graag eens een overzicht fototje zien van al die modules samen. Ik ben echt benieuwd naar hoe je systeem/rek eruit ziet!

Attachments

• midi2cv1.jpg
    midi2cv1.jpg
    134,1 KB · Bekeken: 79
  • midi2cv2.jpg
    midi2cv2.jpg
    196,6 KB · Bekeken: 68
  • midi2cv3.jpg
    midi2cv3.jpg
    107 KB · Bekeken: 80
Hehe, daar zat ik ook al naar te kijken. Wel mooi projectje.

Van Papa en Zeitdenher heb ik op een ander forum een mooi compleet afgeronde knutsel icm met bestaande modules gezien.... :{
Deze knutsels stonden niet op SF......

O'ja en ik ben nog vergeten mezelf te nomineren als: super KLETSTERT *D

Bedankt voor de complimenten. 220 Volt kant moet idd nog netjes afgewerkt worden, maar ik vond de krimkous oplossing al heel geslaagd.
Midi-entlosung indeed, samen met mijn midimasterklok (8 independent midiklok uitgangen, wel gesynced) heb ik alles wat me aan midi tegen stond van me af geknutseld. Misschien dat het nu lukt een beetje muziek oid te maken.

Een heel mooi 2012 voor iedereen!

Back