Sound_Avenue
Ouwe rot
Een schopje. Heeft iemand een Teisco 110F die hij zou willen verkopen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb 'm jaren gehad maar nadat -ie geserviced was klonk -ie een stuk tammer en heb ik 'm verkocht! Vooral die 8-band equalizer bank vond ik erg handig
Heb 'm jaren gehad maar nadat -ie geserviced was klonk -ie een stuk tammer en heb ik 'm verkocht!

Hoop dat je er een kan vinden binnenkort want het is wel een lekkere bak. Maar probeer hem dan wel vooraf goed te testen, want volgens mij is een perfect werkende 110F helemaal lastig te vinden.
Onlangs heb ik met de mijne nog wat lopen spelen en daar mankeren wel wat dingetjes aan. Nou ja, belangrijkste is dat de tuning eigenlijk helemaal van slag is. Als ik met veel pijn en moeite de oscillators heb gestemd en bijvoorbeeld even lichtjes een octave knop aanraak, dat springt de tuning weer all over the place... zal vuil e.d. zijn en hij moet eigenlijk helemaal worden nagekeken, want hij is het zeker waard. Weet nog niet bij wie ik dat zal laten doen overigens.
Maar nogmaals, zeker bij deze synth alles even uitproberen voor aankoop. En als je een hele goede vindt ben ik bij deze al jaloers op je![]()