Teisco 110F

Status
Please reply by conversation.
GEVONDEN :okdan:

Bedankt allen, hier mag een :slotje: op!

nope hou nou eens een teisco file / draad open ..want de 60 f ,.en de 100f kawai;-]
verkoopt zich zomz wel

de 110 hoorje niet veel van ..maak een wat mooie saw / dual synced modulated filtered screamsz
of wat filterbank werkmet audio in

im curieus
khad ooitde60 f die was egt dik rocking vonm iig mooier dan de mc202 qa basis geneuzel

die free footnote .. wave form ..onder de 64/128 octave range was egt te dik cv in opt filter
:doei:

Ik ben behoorlijk onder de indruk! Dat was ik al sinds ik de band Goose ermee heb gehoord, maar dit is echt het massieve electro-geluid dat ik al een heel tijdje zoek. Ik zal eens kijken of ik wat dingen kan posten, moet ik nog ff uitvogelen! En anders kom je gewoon een keertje pingelen in Amersfoort Ron!

Mooi dat je er een gevonden hebt, dat is wel verdiend na al die tijd. Nog mooier is natuurlijk dat je er tevreden over bent :okdan:

Op de een of andere manier klinkt deze synth gewoon erg lekker. Ik ben dan ook echt van plan om die van mij eens helemaal te laten opknappen, waarbij o.a. de VCO's strak getuned en alle pots kraakvrij moeten worden. Helaas heb ik nog wel meer bakken staan die wat aandacht behoeven..... genoeg projecten voor de toekomst in ieder geval :D

Veel plezier met je 110F!

Niets, geloof ik. Alleen opnieuw gecalibreerd dacht ik. Ik zal eens kijken of ik de bon van Twiki nog kan vinden

ikhad een teisco60f ..zelfde filter denk ik

is allemaal iig discreet tekno inside ..veel potties af te stellen..
kan maar zoow filter karakteristix de timide kant op afgetseld hebben..astie tammer klonk

combie high&lowpas ..is erg goed te neomen van teisco
:engel:
mooie aankoop kerel im jealous
:kroon:

Status
Please reply by conversation.
Back