gekraak in productie + vraag over battery 3

Edwin K.

Nieuwkomer
Wie weet waar het aan kan liggen als je ineens gekraak in je productie hoort over de speakers? Ik heb dit een aantal jaren geleden ook al eens gehad en toen lag het aan de firewire kaart deze moest toen van texas instruments zijn en die heb ik dus ook.

En de vraag overBattery 3 is:

Hoe kan ik o.a. battery 3 (komplete 6) installeren op een ander schijf in mijn pc zonder dat hij ziet dat het al geïnstalleerd is.
Ik wil namelijk op mijn j: schijf de cubase 6 64 bit hebben en op mijn k: schijf de 32 bit versie i.v.m. een aantal programma's die alleen maar werken op 32 bit.

Ik had eerste instantie alleen de 64 bit geïnstalleerd en dit werkte eigenlijk altijd perfect!

Ik hoop op een reactie, alvast bedankt!

misschien een idee om Jbrigde te gebruiken.. is een programmatje waar je onderandere ook 32bit plugins op 64 bit mode kan laten draaien.. en andersom.. grtz

Gekraak? Meestal f je geluidskaart opnieuw starten.. firewire issue.. herkenbaar.

Heey Relexted,

Dankjewel voor je antwoord, ik ga hier meteen even achteraan en ook een goede tip over de geluidskaart.

Zo ben ik :P

je kan ook proberen puur alleen de software van je geluidskaart (driver) f te rebooten wanneer ie gaat haperen kraken spartelen en doen..
Grtz

Back