Wat hebben jullie op de vrijmarkt gescoord?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
iik heb alle ouwe synthzooi, wat moogjes en een ems synti 100, dit jaar laten liggen, was op de fiets.

wel 13 Danner faders gescoord, in uitstekende conditie.

:koffie:

LOL, denk dat ik hem sloop, schoonmaak en als spares op eBay verkoop, MC202 is nou ook niet een echt spannende bak n'tuulk behuizing is wel nagenoeg mint, nog lekker dik in de verf, geen krassen geen nicotine coating...

LOL, denk dat ik hem sloop, schoonmaak en als spares op eBay verkoop, MC202 is nou ook niet een echt spannende bak n'tuulk behuizing is wel nagenoeg mint, nog lekker dik in de verf, geen krassen geen nicotine coating...

Ik haat nicotine coating :peukie: zeker als het zit op een TR module, zo'n teringwerk om het een klein beetje schoon te krijgen (nadruk op klein beetje)

De MC nog niet kunnen testen of het een leuke bak is (gaat ook een beetje moeilijk hier in het verre want niet te vinden hier)
Misschien dat ik hier ooit een Russische vintage bak tegenkom met een beetje geluk :L

't spannendste in N'megen was een Casio SA22-die heb ik maar laten liggen, ik heb al wat SA's.
Verder helaas geen effecten, synths ofzo, wel een paar gitaarversterkers... 8>

Twee dusty fingers tracks.

Plus een paar koeiebellen en een mooie chimes of hoe heten die dingen in het nederlands..

Synths op vrijmarkt?

Synths op vrijmarkt?

Gisteren was het weer koninginnedag, de dag waarop iedereen zijn zooi van zolder haalt en uitstalt op straat, in de hoop er nog iets van kwijt te raken.

Ik neem nooit de moeite, maar je kunt er ook vast leuke synthkoopjes doen.

Heeft iemand nog iets gevonden, gisteren, of voorgaande jaren?

pfff..afrikaaanse bad spirit afschrik masker voor een euro en een werkbank voor 5.
synths niks gezien.Wel veel instap keyboards voor kids.
qua cameras/lenzen is het ook al voorbij.

Ik raakte mijn Minimoog model D aan de straatstenen niet kwijt, ik kon niemand overtuigen dat er ook superstrings uit kwamen en dat je er vette beats mee maken kon, uiteindelijk maar weggegeven aan een schoonmaker die voorbij kwam, die hem nog te zwaar vond ook eigenlijk.. t is wat.

Ik raakte mijn Minimoog model D aan de straatstenen niet kwijt, ik kon niemand overtuigen dat er ook superstrings uit kwamen en dat je er vette beats mee maken kon, uiteindelijk maar weggegeven aan een schoonmaker die voorbij kwam, die hem nog te zwaar vond ook eigenlijk.. t is wat.

Ja daar weet ik alles van.
Ik heb goed gescoord in Limburg met mijn blonde pruik en voorkomen als schoonmaker.

waar in hemelsnaam gaan jullie naar die vrijmarkten,

heb er al zóó veel bezocht en nog nooit iets fatsoenlijks tegengekomen, niks effecten, niks synths, niks drumdozen, alleen kinderkeyboardjes en midi kabels.

Die midi kabels(of din-kabels) is wel grappig, mensen kijken me dan altijd met een blik aan van, wat moet hij nou met die oude kabel:P. Dan ook nog €0,50 per kabel.)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back