[gespot] studioverkoop

Leuke spullen, maar zonder prijzen erbij weet je nooit of 't interessant is. Als er iets bij zit waar je naar op zoek bent is het natuurlijk wel de moeite om even te mailen; als je zoveel tegelijk kwijt moet kun je niet heel erg hoog gaan zitten met je prijzen, anders duurt het eeuwen voordat alles weg is.

Deze nieuwe add op mp.nl heeft ook mooie prijzen
Te koop aangeboden:

1. Arp Odyssey; oranje/zwarte uitvoering, de op 1 na bekendste analoge monosynth, prijs 900 euro
2. Octave Cat; goede modulatiemogelijkheden en zeer vette sound, prijs 1000 euro
3. Roland MKS-80 en MPG-80 programmer incl. cartridge; schaars stel, schitterende mogelijkheden, midi, nieuwstaat, duoprijs 1800 euro
4. Sequential Pro-One; supersnelle envelopes en heerlijke filter, prijs 800 euro

Alle synths in goede staat.
:W

Zo vaak zie je die arps niet , zeker niet het b/o model.
Als ie dan ook nog helemaal tiptop is , is er toch wel wat voor zeggen,

toch?
:confused:

Ik heb al eens naar hem gemailed,een aantal prijzen staan in de andere thread!!!;) van me.

Origineel geplaatst door oozi
ik zie toch regelmatig goeiekope arps en octave's enzo weg gaan op ebay.co.uk. lijkt wel of die daar veel goedkoper zijn/waren..

bv:

Arp Axxe 100 ukp startprijs, staat er sinds gister op, nog geen bod..
JEN SX 1000, 50 ukp startprijs, staat er sinds gister op, 1 bod..

en ze gaan er daar zelden voor echt belachelijke bedragen uit..

Tja maar bij de verkoop is er uiteindelijk toch wel behoorlijk betaald.
180 Pond en 250 Pond zo tezien is toch een goede prijs die niet veel onder de normale prijzen liggen

Origineel geplaatst door bambamstudio
nou ik denk dat het hier voor de ECHTE waarde verkocht wordt, en niet voor de hoofdprijs, wat hij er kennenlijk wel voor wil hebben.

Mee eens!:D

opcode

opcode

ik mailde 2 keer voor de opcode...tweee keer nix..verkoop dan nix LUL de behanger...moge je eeuwig vastlopen!!!

ps. ik heb er al een gevonden van een klassieke componist voor 50 euro:-)

Origineel geplaatst door bambamstudio
nou ik denk dat het hier voor de ECHTE waarde verkocht wordt, en niet voor de hoofdprijs, wat hij er kennenlijk wel voor wil hebben.

Juist, wij zijn allemaal verwende kleine kinderen, maar zijn wel uiterst realistisch met onze (verkoop-) prijzen! :engel:

Hmmmm. ik zit op die syntechno te azen. daar wil ie 225 voor hebben. Is dat reeel? (ik wacht nog op antwoord welke versie het is).
Dat verklaart ook meteen mijn thread over de prijs van dat ding ;).

Ik mailde hem voor een dp4...

Daar vroeg ie 800 per stuk voor of 2 voor 1500...
Sorry, maar dat geef ik er echt niet voor...

ik geloof niet dat de goede man weet wat het waard is tegenwoordig.
zijn erg dure prijzen als je het mij vraagt

kom op marcuuuuuu

kom op marcuuuuuu

Origineel geplaatst door marcuuu
Deze nieuwe add op mp.nl heeft ook mooie prijzen
Te koop aangeboden:

1. Arp Odyssey; oranje/zwarte uitvoering, de op 1 na bekendste analoge monosynth, prijs 900 euro
2. Octave Cat; goede modulatiemogelijkheden en zeer vette sound, prijs 1000 euro
3. Roland MKS-80 en MPG-80 programmer incl. cartridge; schaars stel, schitterende mogelijkheden, midi, nieuwstaat, duoprijs 1800 euro
4. Sequential Pro-One; supersnelle envelopes en heerlijke filter, prijs 800 euro

yo marcuuu
zeker van onze "search - engine hier op het forum
verwacht een beter oordeel over deze adverteerder ...
-ik bedoel de seq pro 1 ;top mono bakkie , maar 800 is best veel ,...
maar misschien wel waard omdat hijs FATT
-arp odysee = 900.- ook flink betaald ,[net geen 2000 piekies ,ik reken nog steeds om,...
hoelang is het geleden dat ik daar een odysee voor weg heb zien gaan ]
-octave cat = 1000[schandalig ,ik kan hier niet veel meer over zeggen dat ik er een 4 jaar geleden heb gekocht
voor 450.-gld ,die is naar musichouse gegaan ,...misschien is deze het wel ]
ok zeur modus weer uit..!

de enige conform de markt redelijk geprijste synth ,vindt dan de juup8 +...[way out of my budget ,...]

Back