Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja wie wil niet zoiets bedenken net als die vingerdrum
Op het toilet
Een paukanistisch orgasme tijdens de grote boodschap!
bose, wordt daar nog wel eens ooit mee OPGETREDEN ?
zag het vroeger nog weleens, met de equualizer unit erbij, dan klonk het nog wat.
en spatial effect, zo gezegd.
ach ja , die goede oude bose, hoe zou het er nu zo mee zijn ?

ook een leuke vergelijking idd. In veel studio's zit km aan normaal signaal kabel . Veel producties komen tot stand met vele professionals die na weken / maanden tot een eindproduct komen die vervolgens door een interlink van 30 cm een stuk beter klinkt. Om vervolgens natuurlijk loudness en dergelijke toe te passen omdat het origineel best wel dun is.
Het internet gebeurd over 1000 den km aan koper en optische kabels met weet ik hoeveel air travel om uiteindelijk elke bit en byte juist over te zenden. Dit gebeurd met een bandbreedte waar audio volstrekt in het niets valt.

A revolution in the concept of sound reproduction, Harmonix room tuning devices focus on the importance of tuning the room. Harmonix RFA-7800 room tuning devices eliminate boomy bass, separates and delineates the acoustic space of each recorded instrument and singer in space, thus recreating the unique quality of the original performance. Following the simple guidelines provided, attach these devices to the walls, floors and ceilings of your listening room. The effect is almost like entering the concert hall where the recording was made! When used in conjunction with other Harmonix accessories, the listening experience can be elevated to unprecedented new levels of clarity and power. (See here for further details: Room Tuning Application Guide)
RFA-7800 "Million"
Treatment for room acoustics
・ Color : White
・ 25mm (dia) x 4mm (thick)
・ Set of 18 disks
Beste Mischa,Regelmatig struikel ik over dubieuze producten waarvan ik deze echt delen wil !
In mijn ogen gaat dit verder dan missleiding en mag je dit best de audio maffia noemen.
Had gehoopt in een publiekelijke discussie maar dat durven ze dan weer niet aan![]()
Een ding kan ik je verzekeren, deze room tuners doen heel mooie dingen met de muziekweergave, en daarbij gaat het zeker niet om kleine details.
Vertel eens, wat wil je weten?
Mvg
Ed Doggen
Daluso - Importeur Harmonix

Beste Ed,
Ikzelf, en ik denk alle andere mensen hier met kennis van zaken blijven zonder twijfel bij hun standpunt.
Ik weet het goed gemaakt:
Er zitten hier een aantal mensen op het forum met echt kennis van zaken wat betreft geluid en ik denk dat die mensen, waaronder ik mezelf ook schaar, graag een objectief oordeel willen geven. Mischa bouwt en ontwerpt overigens zeer professionele studiomonitoren en akoustische oplossingen dus hij weet waar het over heeft. Daarnaast zijn er nog een aantal mastering-engineers aanwezig welke een zeer goed getrained gehoor hebben.
Ik stel voor om eventueel mijn studio met B&W N802's ter beschikking te stellen om samen met een paar van deze mensen een objectief oordeel te vellen. Ik kan dan ook deels mijn acoustische aanpassingen verwijderen om het resultaat nog meer tot zijn recht te laten komen.
Kom maar met een voorstel.

We wachten nog even geduldig af. Mijn aanbod staat nog steeds en wellicht als het echt zo'n groot verschil maakt als wordt omschreven ben ik nog bereid om ze te kopen ook.Beetje jammer dat Ed niet echt meer reageert... zal wel getuigen van karakter als ie op het voorstel inging![]()
We wachten nog even geduldig af. Mijn aanbod staat nog steeds en wellicht als het echt zo'n groot verschil maakt als wordt omschreven ben ik nog bereid om ze te kopen ook.