Hoe veel gekker kan het nog worden ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tja als het echt zou zijn zou w/s ook reageren met grafieken en onderzoeks resultaten van een gerenomeerd audio lab
ruikt een beetje naar telsel, maar FF afwachten of hij ingaat op de uitnodiging(ik denk't eerlijk gezegd niet, anders zou hij w/s sneller reageren)
want ik kan nu niet de neiging ontdekken om zijn punt te bewijzen

ja zo komen we overal makkelijk vanaf: beweren dat het een wondermiddel is en verder niets hoeven te onderbouwen, want de mensen staan er toch niet open voor .
dubieus ,dubieus

Daluso....Gisteren 20:33
onrust nv...Vandaag 12:57....ik denk't eerlijk gezegd niet, anders zou hij w/s sneller reageren
niet iedereen hangt natuurlijk de hele dag op het synthforum, dus het lijkt me wel normaal dat meneer Daluso een dag de tijd krijgt om te reageren

edit: Ik denk dat mijn synthforum klok een uur of 2 voor staat....

Voor de helft van het geld (ex btw) kom ik vloerbedekking aan je muur en plafond hangen met gegarandeerd betere positieve akoustische effecten dan die pads ....... sterker nog, je krijgt je aankoopbedrag 2x terug bij ontevredenheid !

Het gaat om het gepatenteerde Acoustic Carpet Control systeem, speciale import uit finland, ingeweven met nep rendierenhuid. Ze werken veel samen met professionele monitor fabrikanten, met name genelec, en delen hier dan ook een universitair testcentrum voor de ontwikkeling van hun gezamelijke producten.

niet iedereen hangt natuurlijk de hele dag op het synthforum, dus het lijkt me wel normaal dat meneer Daluso een dag de tijd krijgt om te reageren

edit: Ik denk dat mijn synthforum klok een uur of 2 voor staat....

nee, maar als je echt achter je product staat ga toch wel in de gaten houden wat sceptici erover schrijven
kost je 5 minuutjes, en als ik al zei FF afwachten of er nog een reaktie komt

Ik vind het wel een goede grap dat iemand "hier" een nieuwe naam aanmaakt en iedereen op het verkeerde been zet. Ik trap er niet in.

Die ACC zie ik wel zitten. Wil ik wel de authentieke geur van rendierenstront erbij graag. Of is daar een meerprijs voor ?

Daar hebben we een spuitbus voor a € 19,95 per bus van 400 ml. (excl. porto)

Echter wordt deze bus gratis meegeleverd bij bestedingen boven de € 850,00 excl. voorrijkosten excl. btw.

Ik verkoop trouwens busjes gefilterde en met speciale technieken behandelde lucht die de accoustiek in je studio verbluffend doen toenemen. Het geluid zal minder geremd worden en veel dynamischer het oor bereiken. Zelfs middelmatige luidsprekers klinken nu professioneel!

Iemand interesse?

Ik verkoop trouwens busjes gefilterde en met speciale technieken behandelde lucht die de accoustiek in je studio verbluffend doen toenemen. Het geluid zal minder geremd worden en veel dynamischer het oor bereiken. Zelfs middelmatige luidsprekers klinken nu professioneel!

Iemand interesse?

Werkt dat icm die spuitbus rendierenstrontlucht ?

:halleluja

Voor de helft van het geld (ex btw) kom ik vloerbedekking aan je muur en plafond hangen met gegarandeerd betere positieve akoustische effecten dan die pads ....... sterker nog, je krijgt je aankoopbedrag 2x terug bij ontevredenheid !

Het gaat om het gepatenteerde Acoustic Carpet Control systeem, speciale import uit finland, ingeweven met nep rendierenhuid. Ze werken veel samen met professionele monitor fabrikanten, met name genelec, en delen hier dan ook een universitair testcentrum voor de ontwikkeling van hun gezamelijke producten.

Hmm.... Moet die ontevredenheid ook onderbouwd worden of is het zonder opgave van reden? 8)

Op http://www.combak.net/roomtune/roomtuning.htm staat over de Harmonix RFA-7800:

・ "Best Components of 1998" by Ongen Publications, Japan
・ "Visual Grand Prix of 2001" by Ongen Publications, Japan
・ "Audio Grand Prix Award of 2009" by Ongen Publications, Japan

Weet iemand iets over "Ongen Publications"? Google heeft namelijk geen idee :D

GLOEDNIEUWE, STERK VERBETERDE VERSIE VAN DE 78i (naar zeggen 4 x beter/effectiever, dus in verhouding niet duur).
inderdaad, 1550/4/18 = nog geen 25 euro de schijf, terwijl de 78i dus 1550/18 = meer dan 85 euro de pad kosten :D

again, vermijd aub (diep)linking naar deze "malafide" sites !

Je bezorgt hen alleen maar een hogere google-ranking...

Het is goed dat deze praktijken hier worden aangekaart, maar bezorg deze jongens geen extra reclame.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back