[eBay] EMS SynthiAks !!!

Origineel geplaatst door dextron
Die ene synthi in belgie die eerder aangegeven werd op ebay is ineens niet meer te koop.
The auction has ended, reserve not met ? Dat is een leugen, 100$ ? echt niet.. laatste keer dat ik keek was het 1600 $ nogwat ... maar nu ineens is ie niet meer te koop.. worden we genept ?

Inderdaad, hij heeft zeker die andere veiling gezien (en de prijs).
Soms word je echt naar van Ebay....:frons:

Origineel geplaatst door synthiaks
Als ik hem laat modden:

Voltage controlled waveshape
Oscillator sync.
elke vco een hi low range switch zodat je bijv. 2 of 3 lfo's kan gebruiken.
Portamento/glide
Stabiel maken mocht dat echt nodig zijn.

Mail of bel me maar even ;)

Origineel geplaatst door senso
Mail of bel me maar even ;)

Ik stuur je straks of morgen nog ff een mailtje want k heb vandaag idd vaak aan je gedacht;):D

In ieder geval vind ik het jammer, ik zat te overwegen om te bieden... hehe.. maarja.. kan me ook wel voorstellen dat ie zich bedacht heeft ...:)

Attachments

• ems-prestokey.jpg
    ems-prestokey.jpg
    35,6 KB · Bekeken: 79
Tis gewoon een preset:D Je douwt de prestopatch in de sleuf, en zet de knoppen zoals aangegeven en dan heb je een gitaargeluid of éen of andere leipe fx. Vroeger kon je je favoriete geluiden door ems op prestopatch laten zetten voor een paar pond. Behoorlijk stoer voor die tijd!

Origineel geplaatst door synthiaks
Tis gewoon een preset:D Je douwt de prestopatch in de sleuf, en zet de knoppen zoals aangegeven en dan heb je een gitaargeluid of éen of andere leipe fx. Vroeger kon je je favoriete geluiden door ems op prestopatch laten zetten voor een paar pond. Behoorlijk stoer voor die tijd!
Okee, dus die kaart 'programmeert' de matrix en de rest is gewoon opdruk. Ik dacht dat het een soort van tip toestjes waren of zo. k dan!

Beter!

Ik zal ook eens wat noise op gaan nemen.. :)

Die springreverb is vet!!!!

je bent echt slick als je met zo'n koffer aan komt zetten op je werk 8)

schijnt trouwens wel dat ze snel ontstemmen

Attachments

• ems2.jpg
    ems2.jpg
    14 KB · Bekeken: 81
Re: [eBay] EMS SynthiAks !!!

Origineel geplaatst door senso
En kijk ook eens op de foto onderaan waar nog een modulair systeem staat met een
dubbel keyboard, voorzien van dubbele joysticks. Iemand ooit zoiets gezien?
(kwijl kwijl)

ik geloof dat die apparaten gebruikt werden door die 70's symphonische rock bands.
ELO, the Who, Yes, Pink Floyd enzo.. (ik weet niet welke bands precies)

Back