Efteling meeting 07-08-2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hmmm... zo te horen moeten we nu al weer die van volgend jaar alvast plannen anders komt daar ook niet bijster veel van.

Desalnietteplus heb ik nog steeds zin om te gaan hoor. :)

Gelukkig doet mijn baas niet al te moeilijk.

Origineel geplaatst door fuse
Hmmm... zo te horen moeten we nu al weer die van volgend jaar alvast plannen anders komt daar ook niet bijster veel van.

Desalnietteplus heb ik nog steeds zin om te gaan hoor. :)

Gelukkig doet mijn baas niet al te moeilijk.

Jolanda en ik gaan ook opzeker!!

Re: Ja zeg!

Re: Ja zeg!

Origineel geplaatst door foxenberg
:erm: Ik begin er ook steedz minder sin in te krijgen op dese wijse... :erm:

Niet miepen, je gaat gewoon mee. En je gaat het naar je zin hebben. Begrepen! :)

ja lekker boeiend dat er minder mee gaan korting haal je toch niet meer volgens mij

Origineel geplaatst door bambamstudio
we vertellen niet wie we zijn >:|

Dude, hoe groot acht je de kans dat een groep nerds, met daaronder een Freddy Mercury lookalike die midikabels om zijn armen en hals heeft gevlochten, niet door de mand valt? Om dan niet te spreken van dat ik aan de lijn loop (lange midi kabel).

Nou ja, ik zal me scheren en ook de kabels thuislaten.

-C-

Verdorie ik schets hier weer een heel verkeerd beeld van mezelf, niet?

Origineel geplaatst door foxenberg
Valt wel mee hoor C. We houden toch wel van je. Ondanks al je gebreken 8o)

"It takes a freak to know a freak"

... en nu zul je zien 7 augustus dat C niets meer is dan een suffe ambtenaar, een grijze muis, een....een... eerzaam burger, het type wat de politie al belt op het moment dat je met de barbeque naar buiten komt.

-C-

ff vraagje, hoe laat gaan de meest het maken? (ivm met evt. vervoer e.d.) Moet nl. de volgende dag een ochtenddienst draaien :(

Hoi,

Je hoeft me niet op de lijst te zetten (door pers. omstandigheden is er een kleine kans dat het simpelweg niet gaat), maar als trouw forumlezer ben ik wel van plan te komen... Ben iig vrij die dag :) Ik laat zowiezo nog wel even weten vantevoren of het wel of niet gaat.

Ff paar vragen/opmerkingen:

Ik ga voor min 20 personen, dan geld de groepskorting.

Als je de 20 niet haalt (zoals nu naar uitziet) gaat het dan niet door? Wel handig om te weten :)

ff vraagje, hoe laat gaan de meest het maken? (ivm met evt. vervoer e.d.)

Ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik moet helaas ook vrij vroeg ervandoor, want anders haal ik mijn trein ook niet (die houdt belachelijk vroeg op met rijden..)

Ik hoop iig tot donderdag!

Mzl, Vincent aka Ironfreq

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back