Ik sta ook niet in die lijst terwijl ik ook een mail heb gestuurd. Maar dat maakt toch niet zoveel uit. Ik zorg gewoon dat ik er om de afgesproken tijd ben. Tis alleen een beetje vervelend voor de telling, want die zal nu wel niet echt correct zijn
Kzou ook best meewillen, alleen ik heb abbonnement van efteling dus qua korting hebben jullie nix aan me, maar kweet wel alles te vinden
Ook kun je misschien beter op zaterdag gaan om 2 redenen:
- Er kunnen meer mensen dus meer korting
- Efteling is op zaterdag tot 00:00 's nachts open ! met bandjes en live optredens e.d.
(doordeweeks 'maar' tot 21:00 en minder optredens en shows e.d.)
mocht dit eerder al genoemd zijn excuus thema's volgen hieronder.
prijs is overigens iets hoger (24 euro) maar je hebt wel meer.
De thema's zijn:
Saturday Night Fever (19 / 7 ), It´s Country Time (26 / 7 ), Musical on Stage (2 / 8 ), Jong Talent (9 / 8 ), Hot Caribbean Night (16 / 8 ), Nationaal Songfestival (23 / 8 ) en het Hollands Brabants Levenslied (30 / 8 )
Aantal artiesten:
Re-play, Gibson Brothers, Grant & Forsyth, Tony Neef, Linda Wagenmakers, Vera Mann, Joke de Kruijf, Thomas Berger, Trafassi, Jody Bernal, Edsilia Rombley, Esther Hart, Marianne Weber, Koos Alberts en Vader Abraham zullen onder andere hun opwachting maken (onder voorbehoud). Verder zal het Belgische poptrio K3 op zaterdag 2 augustus om 15.00 uur in de Efteling optreden. Bovendien wordt de zomeravond Jong Talent op zaterdag 9 augustus vereerd door live-optredens van Do van de hitsingle ´Heaven´ en Idols-sterren Jamai en David. Alle attracties zullen tijdens de zomeravonden sfeervol verlicht zijn en vormen zo een feeëriek decor voor alle muzikale sterren.
Origineel geplaatst door cyble Kzou ook best meewillen, alleen ik heb abbonnement van efteling dus qua korting hebben jullie nix aan me, maar kweet wel alles te vinden
Ook kun je misschien beter op zaterdag gaan om 2 redenen:
- Er kunnen meer mensen dus meer korting
- Efteling is op zaterdag tot 00:00 's nachts open ! met bandjes en live optredens e.d.
(doordeweeks 'maar' tot 21:00 en minder optredens en shows e.d.)
mocht dit eerder al genoemd zijn excuus thema's volgen hieronder.
prijs is overigens iets hoger (24 euro) maar je hebt wel meer.
De thema's zijn:
Saturday Night Fever (19 / 7 ), It´s Country Time (26 / 7 ), Musical on Stage (2 / 8 ), Jong Talent (9 / 8 ), Hot Caribbean Night (16 / 8 ), Nationaal Songfestival (23 / 8 ) en het Hollands Brabants Levenslied (30 / 8 )
Aantal artiesten:
Re-play, Gibson Brothers, Grant & Forsyth, Tony Neef, Linda Wagenmakers, Vera Mann, Joke de Kruijf, Thomas Berger, Trafassi, Jody Bernal, Edsilia Rombley, Esther Hart, Marianne Weber, Koos Alberts en Vader Abraham zullen onder andere hun opwachting maken (onder voorbehoud). Verder zal het Belgische poptrio K3 op zaterdag 2 augustus om 15.00 uur in de Efteling optreden. Bovendien wordt de zomeravond Jong Talent op zaterdag 9 augustus vereerd door live-optredens van Do van de hitsingle ´Heaven´ en Idols-sterren Jamai en David. Alle attracties zullen tijdens de zomeravonden sfeervol verlicht zijn en vormen zo een feeëriek decor voor alle muzikale sterren.
Origineel geplaatst door foxenberg Ik sta ook niet in die lijst terwijl ik ook een mail heb gestuurd. Maar dat maakt toch niet zoveel uit. Ik zorg gewoon dat ik er om de afgesproken tijd ben. Tis alleen een beetje vervelend voor de telling, want die zal nu wel niet echt correct zijn
Gaan jullie niet met zo een groepsbus dan? En dan bij het weggaan de ouders uitzwaaien, en bij terugkomst verstoppen onder de stoelen...
Rustig aan met de suikerspinnen anders worden jullie nog misselijk bij de terugreis.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.