Efteling meeting 07-08-2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door cyan_circle
wie gaat er met mij een jointje roken in die stomme rail-bootjes?
:peukie: :peukie:

:engel:

Zoals het er nu uitziet ga ik mee, mits ik niet op vakantie ga.

[size=-2]p.s.1 Onder voorbehoud dus[/size]
[size=-2]p.s.2 Karpers zijn stoer![/size]

yo lijkt me een heel leuk idee.

MAAR.. is het niet een beter idee om naar SIX FLAGS.ten eerste ligt dat het meest centraal in nederland en voor iedereen een haalbare zaak en ten tweede is SIX FLAGS veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vetter dan de efteling, en helemaal voor een paar "NERDS:D" als ons.

marten en ik gaan zoiezo mee. maakt niet uit of de efteling of six flags wordt, maar misschien een idee om even iedereen zijn mening hierover te laten horen.

Ik weet het niet hoor, in SIX FLAGS kan je hollebolle gijs niet samplen...

Origineel geplaatst door STicKX
Ik weet het niet hoor, in SIX FLAGS kan je hollebolle gijs niet samplen...

Nee, maar wel een krijsende Robin (ikke dus) want ik heb de pest aan achtbanen.
Laat mij maar lekker meegaan in die railbootjes. Dan neem ik mijn instant fisherman ook nog mee :D.

Effe kijken of PzHKL ook te porren is om mee te gaan... *POR!* hee! wil je mee?!

Origineel geplaatst door bambamstudio
bambam haat ook 8 banen :r

Of de 8 banen BamBam. ;)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Stuur ff een mailtje, dat geld ff voor iedereen nogmaals, dan is het makkelijker bij te houden als in deze thread

thanx

Ook als je nog niet zeker weet of je gaat (i.v.m. de datum).

We zouden eigenlijk zo een huisje waar je normaal gesproken van die dure efteling poppen kan kopen huren voor een dag en het vol zetten met synths :D

Jah 'k wil wel heen, tenzij ik 25 euro entree moet dokken ofzo.

Synthiaks? Jij wilde toch carpoolen?

hey bambam heb je die arrangementen gezien?

ze hebben een BITS AND BITES arrangement!!!!!

*C738 flipt um es stevig

En nog iets dak op de site zag:
De Efteling bij nacht.
Geniet van een feeëriek verlichte Efteling. Op alle zaterdagen van 14 juli tot en met 31 augustus, is de Efteling geopend tot 24.00 uur. Bovendien worden deze avonden gevuld met extra muzikaal entertainment.

Dus lekker lang doorgaan!

-C-

Origineel geplaatst door C738
Jah 'k wil wel heen, tenzij ik 25 euro entree moet dokken ofzo

Misschien kunne we het beste een groeps kaartje kopen.

FF een qoute van de efteling site:
  • een online entreebewijs voor de Efteling kost € 22,00 per stuk en is geldig van 1 april tot en met 26 oktober 2003. Entree voor kinderen t/m 3 jaar is gratis.
  • je kunt maximaal 19 entreebewijzen per keer bestellen. Groepen vanaf 20 volwassenen ontvangen een groepskorting aan de groepskassa van Efteling.
  • per bestelling wordt slechts € 0,25 bankkosten in rekening gebracht.
  • levering is alleen mogelijk binnen Nederland.

en nog een:
De entreeprijs voor groepen vanaf 20 personen is € 18,50 per persoon. Schoolgroepen vanaf 20 personen (inclusief begeleiders) betalen € 13,50 per persoon. Dit geldt voor schoolgroepen (dagopleiding) uit het basis-, voortgezet*, speciaal en voortgezet speciaal onderwijs. Andere onderwijsvormen, groepen 60-plussers en bezoekers met een handicap vanaf 20 personen betalen € 18,50 per persoon. Speciaal voor groepen kent de Efteling aantrekkelijke arrangementen die bestaan uit entree en een lunch of diner Meer informatie ?

Dus we zijn gewoon een grote school klas :D

*C738 flipt um es stevig

De Efteling bij nacht.
Geniet van een feeëriek verlichte Efteling. Op alle zaterdagen van 14 juli tot en met 31 augustus, is de Efteling geopend tot 24.00 uur. Bovendien worden deze avonden gevuld met extra muzikaal entertainment.

-C-

KOEL

[hersenspinsel]...Zullen we verkleed gaan als onze favoriete synths???[/hersenspinsel]

*C738 flipt um es stevig

De Efteling bij nacht.

-C-

ja heb ik gezien!!

ga dat ook in een arrangement regelen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back