Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door cyan_circle
wie gaat er met mij een jointje roken in die stomme rail-bootjes?
![]()
![]()
" als ons. Origineel geplaatst door STicKX
Ik weet het niet hoor, in SIX FLAGS kan je hollebolle gijs niet samplen...
.

Origineel geplaatst door krz
Of de 8 banen BamBam.![]()
Origineel geplaatst door FuzzyStone
D.S.F.teling!

Origineel geplaatst door bambamstudio
Stuur ff een mailtje, dat geld ff voor iedereen nogmaals, dan is het makkelijker bij te houden als in deze thread
thanx

Origineel geplaatst door mono-poly
7 en 8 augustus moet ik werken en snipperen kan niet ivm vakantie periode

Origineel geplaatst door C738
Jah 'k wil wel heen, tenzij ik 25 euro entree moet dokken ofzo
- een online entreebewijs voor de Efteling kost € 22,00 per stuk en is geldig van 1 april tot en met 26 oktober 2003. Entree voor kinderen t/m 3 jaar is gratis.
- je kunt maximaal 19 entreebewijzen per keer bestellen. Groepen vanaf 20 volwassenen ontvangen een groepskorting aan de groepskassa van Efteling.
- per bestelling wordt slechts € 0,25 bankkosten in rekening gebracht.
- levering is alleen mogelijk binnen Nederland.
De entreeprijs voor groepen vanaf 20 personen is € 18,50 per persoon. Schoolgroepen vanaf 20 personen (inclusief begeleiders) betalen € 13,50 per persoon. Dit geldt voor schoolgroepen (dagopleiding) uit het basis-, voortgezet*, speciaal en voortgezet speciaal onderwijs. Andere onderwijsvormen, groepen 60-plussers en bezoekers met een handicap vanaf 20 personen betalen € 18,50 per persoon. Speciaal voor groepen kent de Efteling aantrekkelijke arrangementen die bestaan uit entree en een lunch of diner Meer informatie ?

hey bambam heb je die arrangementen gezien?
ze hebben een BITS AND BITES arrangement!!!!!
*C738 flipt um es stevig
En nog iets dak op de site zag:
De Efteling bij nacht.
Geniet van een feeëriek verlichte Efteling. Op alle zaterdagen van 14 juli tot en met 31 augustus, is de Efteling geopend tot 24.00 uur. Bovendien worden deze avonden gevuld met extra muzikaal entertainment.
Dus lekker lang doorgaan!
-C-
hey bambam heb je die arrangementen gezien?
ze hebben een BITS AND BITES arrangement!!!!!
*C738 flipt um es stevig
En nog iets dak op de site zag:
De Efteling bij nacht.
Geniet van een feeëriek verlichte Efteling. Op alle zaterdagen van 14 juli tot en met 31 augustus, is de Efteling geopend tot 24.00 uur. Bovendien worden deze avonden gevuld met extra muzikaal entertainment.
Dus lekker lang doorgaan!
-C-