Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

... ik kon wel door de grond zakken, want het kwam niet echt helder over bij het publiek dat we alleen een technish probleem hadden... toen heb ik nog maar eens boos gezegd dat ik een ander stroomblok wilde: uiteraard deed ie het wel.... we hebben overigens wel lekker gespeeld... we werden alleen na 4 nummers alweer van het podium geschopt omdat ze al achter liepen op het schema... uit latere reacties van mensen uit het publiek kwam naar voren dat we best nog even door hadden mogen spelen, ze vonden het hardstikke gaaf
Origineel geplaatst door Fokov
Op een feestje twee jaar geleden, schitterende retestrakke mix doen, daarna met euforie in de kop een gesprek met iemand aangaan en dan per ongeluk de naald van de zoujuist ingemixte plaat erafhalen in plaats van de uitgemixte. Stil in de zaal, iedereen kijkt DJ (ik dus) aan. Ik terug kijken... Hup, naald er weer op gegooid en verder gaan.
Niet zo dramatisch, maar blijft toch rot zo'n stilte en de blikken op jou, de veroorzaker, gericht.

Origineel geplaatst door shortwave
.... Niet zulke hele strakke mixen...