Powercore ondersteunt geen Native Bundle ?

Xtractah

Ingeburgerd
Ik heb laatst een Powercore kaart gekocht en er zeker tevreden over...Eigenlijk had ik die kaart gekocht omdat ik dan mijn favoriete native bundle pluggies er dacht op te kunnen draaien....Niet dus ! Zelfs de laatste versie (3.0) niet !!Tenminste ik krijg het niet voor elkaar.. Is toch (net als Powercore) echt van TC Works en dan zou je verwachten dat ze het ook voor de Powercore zouden schrijven ???
Kan iemand mij er iets meer over vertellen ??:confused:

Gefeliciteerd met je Powercore.

En aangezien dat het een hardware iets is heb je daar speciale software voor nodig. En de software die jij daarvoor wilt gebruiken is bedoeld voor de processor van je computer. Die kaart heeft z'n eigen processor die speciale software nodig heeft.

Dus kan ik je aanraden om eens op de site van TC te kijken en dat maar eens bij je favoriete winkel gaan informeren naar de prijzen van die speciale software.

Ja bedankt !!
Mja ik was daar al bang voor...Zag t gelijk aan mn cpu meter...Had stiekem een beetje gehoopt (eigenlijk op gerekent) dat het daar ook voor geschreven zou zijn..Misschien iets waar ze in de toekomst wellicht aan zullen werken ??

Voor de rest ergggg tevreden met de bijgeleverde pluggies (met namen de reverbs) !!!

sorry maar dit soort dingen kan ik dus echt niet begrijpen he.
koop je een kaart van een dikke 1000€ en dan weet je niet eens wat ie precies kan en doet.
lijkt me toch dat je alles weet voordat je het koopt?

Nou ik wist iig geval wel wat ie kon voor ik m kocht...Maar ik ging er dus (ten onrechte) vanuit dat die gewone vst's van TC works wel compatable waren met die kaart...Stom achteraf...Niets is dus van zelfsprekend...

eerlijk gezegd vind ik de tc plugins grotendeels beter dan die van de native bundel vooral de galmen!

is wel lullig als het niet doet wat je wou, maar daar was die ook niet voor bedoeld.

Origineel geplaatst door EDP
sorry maar dit soort dingen kan ik dus echt niet begrijpen he.
koop je een kaart van een dikke 1000€ en dan weet je niet eens wat ie precies kan en doet.
lijkt me toch dat je alles weet voordat je het koopt?

amen
Hoewel ik het me wel kan voorstellen op zich als je niet zo veel verstand hebt van VST vs DSP enzo....

Maar als je idd de kaart vooral hebt ''gekocht omdat ik dan mijn favoriete native bundle pluggies er dacht op te kunnen draaien'' vraag ik me toch af waar je dat idee vandaan hebt gehaald, want daar is het ding dus niet voor bedoeld, en het lijkt me ook sterk dat dat ergens in hun advertenties gesuggereerd zou worden.

Ook leuk:

Ook leuk:

Op je powercore heb je ook de mogelijkheid de Mercury te draaien :D erg leuk zonder processor belasting!

:D

Back