Heiligschennis

oooowh, dan heeft de dierenarts me flink een poot uitgedraaid zeg!

Toen ik een monotron had gehaald ging ik er een keer in bed wat mee klooien, maar 1 van de katten werd er helemaal maf van, spinnen, dat ding kopjes geven en aflikken. Zij had er meer plezier van dan ik.

Katten zijn gek op synths, het internet staat vol met dergelijke foto's.
Of synth liefhebbers zijn ook katten liefhebbers en andersom.

:D 't Beestje ligt er lief bij, maar toch moest ik d'r vriendelijk verzoeken een ander plekje te zoeken, bijvoorbeeld de mixer, ook een populaire plek onder de katten...

Attachments

• Spook!.jpg
    Spook!.jpg
    87,2 KB · Bekeken: 122
Katten zijn gek op synths, het internet staat vol met dergelijke foto's.
maar het internet staat ook vol met foto's van synths zonder katten...
Of synth liefhebbers zijn ook katten liefhebbers en andersom.
en er zijn ook hondemannen/vrouwen die van synths houden of mensen die alleen maar een goudvis hebben of zelfs dat niet eens... :D
toch moest ik d'r vriendelijk verzoeken
"de haar"?

In onze tuin wonen sinds een jaar vier katten,.. zijn aan komen waaien als baby,. Ze mogen t huis niet in,. ook niet bij -15,..ze houden de buurt vrij van mollen, ratten en ander gespuis,. zijn valse rotbeesten en zo hoort dat ook!!!!
Als ik er 1 in de buurt van mn synths zou zien wordt ie gelijk,.. zonder proces,. zonder kans op gratie,.. geelectrocuteerd!!!
cat-electrocuted-xmas-lights-thumb3598374.jpg

zegt de man die ooit een maagomdraaiende docu over dieren mishandeling op SF heeft gedumpt ;)

Damn,.. Jou ontgaat ook niks,. :mega:
Nou ja,. ik vind t idee van dieren in huis gewoon belachelijk,. Verder al die zogenaamde dierenvrienden die hun huisdier koetjes kippies vis en kalfjes te eten geven,.. sorry hoor,.. ik trek dat niet,.. Daar ging die docu ook over trouwens (oa)!
Bij ons op de hoek woont een boertje met zijn vrouw,. die hebben 15 katten ofzo,. puur functioneel,. om t bedrijf van onedierte te ontdoen. 1 van die beesten heeft 'r kittens naar ons erf gesleept om dat anders de regerende Hezbollah kater ze zou mangelen. Toen wist ik dat nog niet want dan had ik ze op een draf teruggebracht,..
Mgoed,.Muizen horen ook niet in huis maar vergif past ook niet in mn levensstijl!
Dus ze mochten blijven maar moeten dus wel werken voor hun geld,.. net als iedereen.

En zeker niet op m'n gear pissen!

Dat electrokuteren is maar ter illustratie natuurlijk,. :duivels:

Muizen horen wel in huis hoor!

de huismuis bestond al in de oertijd. nog voor dat wij konden praten, en nog leefden in grotten....

we zijn alleen zo stom geweest om huizen te gaan bouwen...dat zag de huismuis ook.. die dacht: hehe, eindelijk een huis, hotel, restaurant met badkamer, balkon, tuin en WC!

Damn,.. Jou ontgaat ook niks,. :mega:
zoiets vergeet je niet snel meer... wat een trieste zooi was dat zeg gvd de gvd...

maar idd, van die brallende types die dan ook een rashond van honderden euro's moeten omdat de vrinden er ook 1 hebben daar heeft zo'n beest niets aan idd...

de huismuis bestond al in de oertijd. nog voor dat wij konden praten, en nog leefden in grotten....

Oh,.. :? euuhhh,. :?:? Nee,..Een muis die vernoemd is naar iets wat nog niet was uitgevonden,. lijkt me stug,.. Waarschijnlijk verwar je 'm met de grotmuis,..:geslaagd:
Sabretooth_Mouse_by_louisalulu.jpg

Het is de aandacht van de aandacht bij katten
Jouw aandacht ligt op het toetsenbord
Dus als kat zijnde lig je naar het baasje's momentumiliteitje
En zingen kunnen die krengen heus wel
mits op het foute moment!
dus:
Katten zijn ergens goed voor,
hoop ik

Oh,.. :? euuhhh,. :?:? Nee,..Een muis die vernoemd is naar iets wat nog niet was uitgevonden,. lijkt me stug,.. Waarschijnlijk verwar je 'm met de grotmuis,..:geslaagd:

ja, de grotmuis komt nog voor de huismuis. en natuurlijk stom dat die neanderthalers besloten om in grotten te gaan leven.
stikte daar binnen van de grotmuizen!

het is ooit allemaal lang lang geleden,begonnen met de oerknalmuis.

Back