[spacey track] Hint to the Absinth

edfx

ik wil knopjes!
Weer een spacey track by Grace, die ik voor 'm post omdat ie geen internet heeft....

Grace - Hint to the Absinth

Used gear:

Korg Prophecy
Absynth
Roland XP60
:peukie: dikke joint
:koffie: zelfgemalen koffie

Laatst gewijzigd:
quality sounds,mooi zuiver opgenomen,klinkt zeer goed,beat are sparse and and delicate,lucious.
Geef me je opname recept eens;-)

Een heeeele dikke joint.... :peukie: en zelfgemalen koffie.... :koffie:

Daar werd ik effe stil van...

Waar haal je die koffie precies?

In Roermond in een klein koffiewinkeltje op de brugstraat.... ;)

Space space space

Ik ben al bijna helemaal tot het plafond gedreven.... lekker veel geluiden die minimalistisch metelkaar "spelen" heerlijk...
beetje gevoel van "daar komt een luchtbelletje en plop, en daar eentje ... plop.. naah.. plop". Ik vind het mooi om naar die evolueerende geluiden te luisteren... mooie (jazzy?)lead ook.

Het kan misschien beter (muzikaal) uitgewerkt worden, iets meer samenhang en spanning erin brengen enzo, en bij 3:20 klinkt die bass ff fout vind ik... Maar verder toppie geluiden en lekker spontaan!!

:peukie: :koffie: :okdan:

Mooie track, goeie soundscapes. Mag wel nog meer structuur en samenhang in. Probeer eens om op een of twee plaatsen in het nummer nog veel rustigere/kalere stukken in te bouwen, en misschien kun je iets meer gaan spelen met ritme.
Mooie lead trouwens, waar komt die vandaan?

bij 3:20 klinkt die bass ff fout vind ik...

Die dissonantie daar was de bedoeling...

Die lead komt uit de Prophecy.

Verder: neem deze track niet al te serieus, als iemand het space vind is het doel bereikt... :peukie: :koffie:

Terwijl ik luister denk ik, jee.. nieuwe track van Ozric... toen zag ik je avatar! Heel erg bedankt jongen! Fijn!!!

Jij bent trouwens de enige die zo die sfeer weet neer te zetten zoals Ozric dat doet... Ik vind jij moet gaan op treden met een band die ook van space muziek houd. Maar dan af en toe ook wel hard en snel gaan hoor. Nog een EMS er bij en GAAAAAAAAAAAAAAN!!!

Sorry, dit is de 2e reply... maar ik zou graag weten hoe je zo'n track opbouwt! groeten..!! :)

Back