Niks bijzonders

Naah dit klinkt niet veel beters dan wanneer ik frustie bezig ben (niet dat ik echt ver kom) maar ik zeg dan ook:

bagger

Irritante harde clap. Beat is onsamenhangend. acidlijntje loopt niet echt lekker. Geen drive. En de crash is echt uit de maat.

Knip op zijn minst alles vóór 3:00 eraf...

Trouwens, je hebt wel gelijk: het wordt stukken levendiger opeens... nog steeds wordt ik er niet warm van, maar het ritme is wel ok. Anzich wle lekker knopjes freaken, is het helemaal live?
mwao idd matig trackje dus..

:peukie:

Ik dacht even dat er Aliens in me pc zaten

Toch altijd grappig al die menigsverschillen. Zo schrijft iemand op het acid forum,
the best i heard from you. It Rocks :).

Het is ook meer muziek voor hard in de disco.

erm... ik heb hem nu 2x geloisturd... en moet zeggen dat het wel hypnotic werkt... klinkt toch wel erg basic en raw...
Sander, klein tipje ff: wissel eens af soms met wat minder reso of zelfs de reso er helemaal uit.
de "blurp-factor" is nl te veel aanwezig over de gehele lengte van de trak :)

Ik vind echt totaal geen enkele samenhang tussen de beats en die acid geluiden. Ik vind dit overigens meer een track voor in het Jammin' forumgedeelte.

Ik vind je Detroit shit zeker relaxter. :)

ik vind het een beetje staan wachten op een trein die al 2 jaar niet meer rijd.

grz

En ik vind em gewoon leuk om naar te luisteren !@ ..
wat me opvalt dat er geen moment is dat het geluidsniveau ook wat zachter is. Er bestaat ook dynamiek in de muziek.
Het probleem is dat niemand op den duur meer beseft dat er ook zachte, subtiele passages in muziek kunnen.

Origineel geplaatst door JazzMann
ik vind het een beetje staan wachten op een trein die al 2 jaar niet meer rijd.

Zal wel geen compliment zijn :D

Maar het kan mij ook eigelijk niks schelen hoor. Ik vindt het gewoon leuk om te doen en af en toe neem ik eens
wat op. Het ene is wel geslaagd en het andere niet. Toch is het in een zaal op hard volume totaal anders.
Daar is het ook meer voor bedoeld.
En ik zet het meestal online omdat er echt mensen zijn die ik er altijd weer een plezier mee doen.

In iedergeval weer bedankt voor het luisteren.

als je je draadje al niks bijzonders noemt... dan neem ik aan dat je zelf ook al een mening had over het stukje geluid?:)
maarrr... ik heb er even naar geluisterd.. en jah .. het is gewoon acid... zoals het wel een beetje hoort volgens mij.. dus niks bijzonders ben ik het mee eens, maar saai is het niet :dj:

Laatst gewijzigd:
-gaap- :gaap:

Origineel geplaatst door sander
Zal wel geen compliment zijn :D

Maar het kan mij ook eigelijk niks schelen hoor. Ik vindt het gewoon leuk om te doen en af en toe neem ik eens
wat op. Het ene is wel geslaagd en het andere niet. Toch is het in een zaal op hard volume totaal anders.
Daar is het ook meer voor bedoeld.
En ik zet het meestal online omdat er echt mensen zijn die ik er altijd weer een plezier mee doen.

In iedergeval weer bedankt voor het luisteren.

Mee eens!:okdan: Ik doe ook wel eens vage experimenten, zwaar electronisch!

Je leert er altijd van en het inspireert je weer op een andere manier!

Peace...

Back