synth versturen

justin

Shauna
Hallo Beste Forum Leden,

Heb even een vraagje,weet iemand of het mogelijk is,of er ervaring mee heeft,door ups of tnt een synth vanuit duitsland naar nederland te versturen(dat kan)

Maar is het ook mogelijk te betalen aan de deur aan een ups of tnt medewerker???

Als iemand dit weet of ervaring hier mee heeft,zou ie dan willen antwoorden.

Bedankt:biertje:

Re: synth versturen

Origineel geplaatst door justin
Hallo Beste Forum Leden,

Heb even een vraagje,weet iemand of het mogelijk is,of er ervaring mee heeft,door ups of tnt een synth vanuit duitsland naar nederland te versturen(dat kan)

Maar is het ook mogelijk te betalen aan de deur aan een ups of tnt medewerker???

Als iemand dit weet of ervaring hier mee heeft,zou ie dan willen antwoorden.

Bedankt:biertje:

Heb al op de sites gekeken,maar kan het niet vinden!!!!

Spullen uit Dtsl komen meestal per Deutsche Post aan hier. Dus wellicht dat je hun kan proberen.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Spullen uit Dtsl komen meestal per Deutsche Post aan hier. Dus wellicht dat je hun kan proberen.

Die jongen had geinformeerd,maar je kon niet aan de deur betalen.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin

Deutsche post staat hier trouwens bekend als van gend loos

onder rembours uit het buitenland is sinds 1 jan afgeschaft via de post .
of ups dat doet weet ik niet

Origineel geplaatst door EDP
onder rembours uit het buitenland is sinds 1 jan afgeschaft via de post .
of ups dat doet weet ik niet

Hartelijk bedankt EDP! Die jongen zei ook dat het niet meer kon. Check wel met ups of tnt,wat zou je anders kunnen doen,het risico nemen en het geld erop storten.

De rest trouwens ook bedankt;)

Rembours kan idd niet meer, de nederlandse post int geen geld meer tbv de Deutsche Post...
Vooruit betalen dus.... Paypal heeft voor de verkoper als nadeel dat er voor hem kosten aan verbonden zijn.
Internationale overschrijving, de laatste keren kostte het mij 5,25 Euro.
Het geld is (indien overgemaakt via thuisbankieren) in 4 dagen bij de begunstigde.
Shipping vanuit Duitsland van een behoorlijke synth (- 20 kg volgens mij) zou ongeveer 21 Euro moeten kosten.
Verzending kost dan weer ongeveer 4-5 dagen. Dat zijn tenminste mijn ervaringen....

Back