Gezocht: downloadlink Quadrafuzz (Mac OS X)

Eurynom3

Ouwe rot
Kan iemand mij voorzien van een downloadlink voor Quadrafuzz (Mac OS X)? Zelf heb ik al gegoogled maar kan het helaas niet vinden. Hopelijk dat iemand van dit forum hem kan uploaden.

Ik draai Cubase op de Mac. Ohmicide heb ik, maar het heeft een totaal ander 'karakter'.

klopt helemaal! weer iemand die de FM Marcel Woods sessie heeft gezien :D

Nu zijn wij allen natuurlijk erg benieuwd naar het product wat hier uitkomt!!! ;)

Paul

Het was toch niet de goede link. Volgens mij bestaat het gewoon niet. Het is namelijk echt nergens te vinden :stupid

oke jammer...

misschien dat iemand hem uit zijn vst folder map kan posten die bv cubase 3 heeft....

wel voor de MAC natuurlijk :)

De hele map (inclusief inhoud) is toch de vst? Jullie denken in Windows termen maar dit is een OS X package, dus je moet de hele Quadrafuzz.vst map en alle onderliggende inhoud downloaden. De eigenlijke binary zit in Contents/MacOS, maar die zal weinig doen as je alleen die download.

Zie hieronder bijvoorbeeld de package inhoud van de MS20 vst van Korg.

attachment.php

Attachments

• Schermafbeelding 2011-07-23 om 08.10.48.png
    Schermafbeelding 2011-07-23 om 08.10.48.png
    47 KB · Bekeken: 127
ik dacht dat je de .vst gewoon in de vst folder map kon plaatsen (zie afbeelding)

Attachments

• plaats quadrafuzz.jpg
    plaats quadrafuzz.jpg
    32,4 KB · Bekeken: 124
Ja, maar die vst's zijn geen bestanden, maar packages. Doe maar eens ctrl+click en dan toon pakketinhoud. Finder toont dat standaard niet.

Dus gewoon alles vanaf de map quadrafuzz.vst downloaden en 1-op-1 in de vst-map zetten. Je zult zien dat hij dan ook alleen die quadrafuzz.vst toont.

Back