leeft italo nog onder forumleden ?

Oh Oh Oh Mandrill
Geen Patrick Cowly, maar Patrick Colby (daar waren die Italianen ook goed in, namen verzinnen)

Ken je deze al? De remix van P-Machinery? Geniaal. Heb pas de maxi gekocht
Zeer mooi arrangement

Tieten uit Engeland :P
priemende prammen...
Ken je deze al? De remix van P-Machinery? Geniaal. Heb pas de maxi gekocht
Zeer mooi arrangement
gave plaat idd, zit erg goed in elkaar qua alles... en gaat ook behoorlijk beyond de toch iet wat simpele Italo deuntjes...

priemende prammen...

gave plaat idd, zit erg goed in elkaar qua alles...

Komt in de buurt van de perfecte remix. Gewoon die opbouw in die plaat, lijkt bijna de klassieke benadering van een verhaal vertellen. Die gasten waren denk gigantisch aan de coke of iets dergelijks om tot zoiets geniaals te komen.
Lijkt me trouwen een typische Roland sampler bassample die je ook in die latere Italo's hoorde.

gave plaat idd, zit erg goed in elkaar qua alles... en gaat ook behoorlijk beyond de toch iet wat simpele Italo deuntjes...

Lijkt me trouwens een typische Roland sampler bassample die je ook in die latere Italo's hoorde. of heb ik het mis?

ik ga pitten trouwens. :okdan:

Lijkt me trouwens een typische Roland sampler bassample die je ook in die latere Italo's hoorde. of heb ik het mis?
mmm... zou kunnen, ik kan hem niet super goed horen maar hij klinkt idd een tikkie steriel...
ik ga pitten trouwens. :okdan:
zwetende dreams en tot de volgende Italo sessie :D

Gazebo was 1 jaar eerder... gebeurde wel vaker, bijv Wang Chung's Dance Hall Days en Silver Pozzoli's Around My Dream... eng gewoon die overeenkomst :D

Vergeet niet dat dit doodgewoon bewust kan zijn gedaan, omdat het eerdere nummer zo'n grote hit was. Zo blijkt Den Harrow's Mad desire speciaal een laag tempo en de betreffende baslijn te hebben, omdat ze vonden dat het dan goed in te mixen was met Big in Japan van Alphaville.

de dx7 is toch zo'n heerlijk ding, en zij ook

Fijn ingespeeld, die PPG ;)

Jaren tachtiger kan haast niet

Deze vind ik nog best fris klinken;

En hoe kan het dat deze nog niet genoemd was?

Wow... zou hij dat serieus gemeend hebben?

Maar hij gebruikt wél een Polysix (en géén Odorex)

Back