Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tieten uit Engeland

priemende prammen...Tieten uit Engeland![]()
gave plaat idd, zit erg goed in elkaar qua alles... en gaat ook behoorlijk beyond de toch iet wat simpele Italo deuntjes...Ken je deze al? De remix van P-Machinery? Geniaal. Heb pas de maxi gekocht
Zeer mooi arrangement
priemende prammen...
gave plaat idd, zit erg goed in elkaar qua alles...
of juist niet...Die gasten waren denk gigantisch aan de coke of iets dergelijks om tot zoiets geniaals te komen.
gave plaat idd, zit erg goed in elkaar qua alles... en gaat ook behoorlijk beyond de toch iet wat simpele Italo deuntjes...
mmm... zou kunnen, ik kan hem niet super goed horen maar hij klinkt idd een tikkie steriel...Lijkt me trouwens een typische Roland sampler bassample die je ook in die latere Italo's hoorde. of heb ik het mis?
zwetende dreams en tot de volgende Italo sessieik ga pitten trouwens.![]()

Gazebo was 1 jaar eerder... gebeurde wel vaker, bijv Wang Chung's Dance Hall Days en Silver Pozzoli's Around My Dream... eng gewoon die overeenkomst![]()
ik wil niet veel zeggen... maar... ik hoor daar Zaadbrina's Boys Boys Boys inMiko Mission - One step to heaven

ik wilde net zeggen; dat kapsel, de trui, en die schoenen...Jaren tachtiger kan haast niet