[track] weer is wat anders dan anders..

Arv

Robot
Ja ehm, de stijl.. ik weet het niet, geef het maar een naam! ik denk ergens iets electro achtig....

http://members.lycos.nl/arveyman/music/arv - insidioty.mp3

gemaakt met SX plus een paar plugins zoals bijvoorbeeld Z3ta+, waar ik twee melodielijnen uit heb geperst! Ik ben een enorme fan van deze VSTi maar hij is wel een aanslag op je processorcap.

Ik wil misschien nog iets xtra's erbij doen, maar weet nog niet zo goed wat..

Wat vinden jullie ervan?

Ik kan dit zeer zeker wel waarderen. Beetje Plaid achtig maar dan funkier.

Denk wel dat het allemaal wat frisser en opener kan klinken door het wat luchtiger te mixen en wat strakkere drums. Alleen wel oppassen met die lage kicks die wel erg veel sublaag in zich hebben.

Mooi!

ik vind hem ook wel oke,
Veel afwisseling in de beats, dat houdt het interessant om naar te luisteren!

het enige waar ik me aan stoorde was die arpeggio, die er vanaf de allereerste seconde achter zit en niet meer weggaat. Er zit een delay over die naar mijn mening niet synchroon loopt met het tempo; Dat werkt storend vind ik. Verder zou ik deze niet zolang laten doorlopen.

het heeft wel wat weg van "Bigger Harder Faster Stronger" van Daftpunk.

Fuse: ja klopt ja, het zit wat dicht. dat komt omdat ik Ozone heb gebruikt als laatste.. zal ik anders het orgineel online zetten? die klinkt echt veel opener IMO

Oxy: die arp komt van VAZ, en ik weet precies wat je bedoelt. Ik kreeg hem alleen niet synchroon! ik erger me er ook dood aan maar na uren klooien met VAZ kreeg ik het niet voor elkaar. Als ik in SX de cursor versleep naar een hele maat terwijl hij loopt dan gaat ie wel spontaan synchroon lopen.. Ik snap er geen kont van! Maja, op zich loopt ie niet verschrikkelijk uit de maat, maar storend is het zeker weten!!

thnx 4 the reacties alvast!

Arv

Niet bepaald mijn stijl, maar toch leuk gedaan. Ik zo trouwens persoonlijk die arpeggiator die je vanaf het begin hoort heel leuk weten te gebruiken in een andere, meer ambient/electro/multimedia-achtige stijl, met veel strings :)

zo te horen heb je een vocoder gebruikt! klinkt wel erg gaaf hor die vocoder maar ik denk dat ie iets te hard staat als ik jou was zal ik hem iests zachter in mixen!

:)

Origineel geplaatst door 2-Trance
zo te horen heb je een vocoder gebruikt! klinkt wel erg gaaf hor die vocoder maar ik denk dat ie iets te hard staat als ik jou was zal ik hem iests zachter in mixen!

:)

ehm, ik heb geen vocoder gebruikt hoor? Welk geluid bedoel je?

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Niet bepaald mijn stijl, maar toch leuk gedaan. Ik zo trouwens persoonlijk die arpeggiator die je vanaf het begin hoort heel leuk weten te gebruiken in een andere, meer ambient/electro/multimedia-achtige stijl, met veel strings :)

He juist niet,krijg je weer het standaard. Nu heb je tenminste een eigen style. ;)

Origineel geplaatst door justin
He juist niet,krijg je weer het standaard. Nu heb je tenminste een eigen style. ;)

ik zou wel willen dat ik mijn eigen stijl had... dat is moeilijk

Back