vengeance incubation v4 op virus c niet 100%

vangestel

Nieuwkomer
gister heb ik de incubation v4 bank gekocht, er staat op de website dat deze wel voor de virus TI gemaakt is, maar ook werkt op een virus c.

nou heb ik de bank in m'n virus c gezet, werken een stuk of 5 presets helemaal NIET..! :erm:
heeft iemand anders dit probleem ook?

(heb OS 6.5 trouwens, wel 6.6 op gehad, maar dat was bagger)

als je naar de patchlist kijkt op de site, dan zie je daar idd 4 FX patches vermeld staan ;-)

Geen idee of de Ti patchen echt veel anders klinken dan op m'n c,
maar idd, de Ti patchen kunnen nog steeds door de vorige reeksen ingeladen worden;..

Mss dat het om de hypersaw of Wavetable OSC gaat !!?
En tja, de Ti heeft nu wel wat meer features ondertussen...

Ik vind +5 niet werkende patchen niet veel, zeker omdat ze bedoeld zijn voor de Ti of Snow.
'k zou zeggen, wees tevreden met de rest v/d patchen !!? :)

Geen idee of de Ti patchen echt veel anders klinken dan op m'n c,
maar idd, de Ti patchen kunnen nog steeds door de vorige reeksen ingeladen worden;..
das wel vet.
De ideale manier om ze soundgewijs objectief met mekaar te vergelijken.
Ben ik wel benieuwd naar...

das wel vet.
ja idd, maar jammer genoeg werkt die Ti VST editor niet voor de ABC...
Geen idee waarom, maar bij't installeren vraagt de editor al naar een Ti Of snow.
Want da's mss wel een reden waarom ik naar een snow of ti zou upgraden. (zoals zovelen)
Maar tja, met sounddiver is't ook al te doen, of toch zeker patch/bank managment vind 'k

Een TI is met het nieuwe OS zo'n radicaal ander apparaat geworden dan wat een C was ten opzichte van een B dat je nog van geluk mag spreken dat de TI patches op de C werken. Wat de C allemaal mist t.o.v. de TI is niet meer op 1 hand te tellen.

Vind je het heel gek dat die editor niet werkt? De C heeft er al een - de SoundDiver editor. Goed, die is oud, maar de Virus C is dat ook (8 jaar of zo). Out of support, helaas en jammer maar heel logisch.

Geen distortionmodellen. Geen chorusmodellen. Geen granular oscillator. Moet ik nog doorgaan?

wat heet werken, de oudere versies hebben maar zo'n 60% van de functionaliteit van de Ti met huidig OS, je heb nog mazzel dat het maar 5 patches zijn. Maar je hebt wel gelijk dat vengeance dit eigenlijk gewoon als ti set moet aanbieden of ouder OS op eigen risico

Thanks, dan weet ik iig dat het niet aan mijn virus c ligt of aan dat er iets mis gegaan is met inladen ofzo.
Ik moet dus gewoon een Virus TI kopen ;)

Ja, dat probleem heb ik ook :D

Back