Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helaas nietLaatst een SPL Charisma (buizen distortion) gekocht. Overstuurt heeerlijk!

Kan je hier een voorbeeld van plaatsen met een 909
Ben ik wel benieuwd naar..
Analoge compressie doe je niet met de Culture Vulture lijkt mij? En waarom maak het veel uit om dat op het einde te doen?
Here it is (niet heel echt HC achtig, ben meer van de hardstyle haha)
@Erise: op thomann.de staat nog een b-stock voor E474,-, is wel met 3 jaar garantie!!
http://www.thomann.de/nl/spl_charisma_2_versandruecklaeufer.htm

Flikker die 909 eens gewoon weg? er is veel meer in deze wereld dan alleen zo'n uitgemolken 909..
kortom.. weg met die 909 en analoge mixers en gaindistortion en doe eens iets origineels? Er is zoveel meer mogelijk tegenwoordig (digitaal) en nog gebruikt iedereen dezelfde kicks en geluiden.. ik snap er echt geen hout van..![]()

Ben ik t totaal niet mee eens... 909 kan dan wel veel gebruikt zijn, maar die kicks van tegenwoordig klinken ook voor geen meter als je t mij vraagt.. BAH BAH en nog eens BAH! Digitale rommel![]()

Nog even tegen Da Goose emmeren haha
Over de 909:
Over een gitaar zeg je toch ook niet dat hij helemaal uitgemolken is..? Dat werkt ook nog steeds en zo zijn er zoveel instrumenten die nog elke dag te horen zijn waar dan ook die nog steeds werken.
Een drumstel is ook bijna 1 pot nat qua klank...
@Dj Razor
Is klankverschil... digitale distortion klinkt nou eenmaal anders, ik heb er vrede mee dat het er is en het blijft een eindeloze discussie, maar ik vind het gewoon niet mooi.
Een beetje gitarist heeft volgens mij ook het liefst een analoge distortion... tenminste, ik heb nog geen gitarist gezien met z'n labtop 'on stage'![]()

kortom.. weg met die 909 en analoge mixers en gaindistortion en doe eens iets origineels? Er is zoveel meer mogelijk tegenwoordig (digitaal) en nog gebruikt iedereen dezelfde kicks en geluiden.. ik snap er echt geen hout van..![]()
Ik denk 75% van de HC artiesten gebruikt Filterbank 3/Devastor/Predator/nieuwe van papen.
gebruikt iedereen dezelfde kicks en geluiden..
Het blijft inderdaad een eindeloze discussie. Het beste is om het gewoon te negeren![]()
dus je kan beter een kick even downloaden of maken in een digitale machine dan 3 maanden lopen ploeteren voor een kick uit een 909 die door 6 verschillende bakken gaan voor je uiteindelijk jouw klank hebt. "that make sense".