jwhagenbeek
Ouwe rot
wat ik heel lang heb gebruikt was de boss mt2 met een ibanez cp5 erachter... moet te vinden zijn voor onder de 100
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je daarvan toevallig nog een stukje audio?
Heeft iemand een stukje audio van de Proco Rat 2?
De Deucetone zit in al mn tracks zónder mn logo in het artwork:
https://soundcloud.com/theuntitled
De ene kant komt een Jomox Xbase 09 doorheen, de andere kant de Xoxbox (de deucetone zijn 2 in 1).
nee niet meer heb die twee al een hele tijd geleden overgedragen aan iemand die er hetzelfde mee ging doen
ik ga vanavond even een stukje kick door de stradivarifuzz opnemen
CoolZou je misschien ook een voorbeeld kunnen maken van een losse 909 kick?
Dat is moeilijk om uit te leggen. Een beetje zoals in dit nummer: Noisecontrollers - Sludge (#DIGI021 Preview) - YouTube[/url]
Dus niet super overstuurd. En ik begrijp dat je zoiets moet layeren![]()
. Verder begrijp ik dat er veeel meer werk in gaat zitten dan alleen even een kick door distortion heen te halen
Zou wel mooi zijn als het allemaal zo simpel zou zijn :dZijn er mensen die een ProCo Rat hebben en dit kunnen laten horen met een 909/RiDrum/etc. kick? Graag wat variatie in de EQ...![]()
Denk er echter wel om dat een groot deel van de kleuring wordt bepaald door het filter, in dit geval degene op de DE zelf. Maar de klank van de distortion moet er wel uit te lezen, dan wel horen zijn 
Ik heb dus ook zo'n Fireworx in mn racken zitten, ik moet zeggen dat een control vst erg makkelijk zou zijn. Ik zal eens kijken of ik zoiets kan maken![]()