G GijsW Nieuwkomer Lid sinds 9 juni 2011 Berichten 5 Locatie Amsterdam 16 juni 2011 #1 Wie weet waar ik deze kan halen/bestellen? Website winkels waarbij je een credit card nodig hebt gaat voor mij niet helaas en paypal betalingen is me ook nog nooit gelukt haha! Alvast bedankt.
Wie weet waar ik deze kan halen/bestellen? Website winkels waarbij je een credit card nodig hebt gaat voor mij niet helaas en paypal betalingen is me ook nog nooit gelukt haha! Alvast bedankt.
Treinspotter Ouwe rot Lid sinds 4 mei 2005 Berichten 673 Locatie Het Perron 16 juni 2011 #2 Paypal is toch niet zo moeilijk? Gewoon een account aanmaken en dan 2 cent op je betaalrekening laten storten. Ik doe alles via www.mpcstuff.com
Paypal is toch niet zo moeilijk? Gewoon een account aanmaken en dan 2 cent op je betaalrekening laten storten. Ik doe alles via www.mpcstuff.com
G GijsW Nieuwkomer Lid sinds 9 juni 2011 Berichten 5 Locatie Amsterdam 16 juni 2011 #3 Moet je eerst wachten totdat het geld is gestort op je normale rekening voordat je je paypal kan gebruiken?
Moet je eerst wachten totdat het geld is gestort op je normale rekening voordat je je paypal kan gebruiken?
G GijsW Nieuwkomer Lid sinds 9 juni 2011 Berichten 5 Locatie Amsterdam 16 juni 2011 #4 PFFFF ik snap het nu eindelijk, lekker lomp weer!!!
Treinspotter Ouwe rot Lid sinds 4 mei 2005 Berichten 673 Locatie Het Perron 16 juni 2011 #5 Zie je zo moeilijk was het niet.