Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, draait hier prima op XP SP3. Ik heb wel een aparte MIDI interface (M-Audio MIDISport 2x2) die uit staat in m'n sequencer zodat de editor vrolijk z'n ding kan doen via die interface en de rest niet in de weg zit - er wordt nogal wat verkeer over de lijn gesmeten.

Kan je hier downloaden;... Heb nog 42.000 patches .....
Als je de twee andere archieven meetelt, die op soort geluid gesorteerd staan en daarmee eigenlijk een deel van het hoofdarchief verdubbelen, dan kom je tot ongeveer 42.000. Het hoofdarchief heeft er zo'n 33.000 en ik heb er nog een kleine zes duizend niet opgenomen.waren dat er niet maar 30.000 ?
Iets met bomen en bossen of zo...Wil een Nord Micro Modular aanschaffen.
Nu lees ik op de download site bij de systeemeisen voor PC dat voor besturing 95/98 of NT verreist is. Is deze informatie al tijden niet geupdate of draait de edit software gewoon niet in XP??
nou ja.. ze moeten er wel in natuurlijk.

Patchen is veel te leuk, joh... Heb die editor helemaal niet nodig...

Er bestond ook een alternatieve editor voor de Nord Modular. Weet zo snel even niet meer hoe die heet, maar misschien dat iemand dat even kan aanvullen.
... Zoals Wout het net al mooi verwoorde.. iets met bomen en bossen 
Er bestond ook een alternatieve editor voor de Nord Modular. Weet zo snel even niet meer hoe die heet, maar misschien dat iemand dat even kan aanvullen.