[electro] track voor op de demo

Cool nummer man!! Ik moest em wel een paar keer luisteren. De eerste keeer viel ie nog wat tegen.

Waar ga je die demo heensturen?

het is de bedoeling dat een sublabel van wikkid records hem gaat promoten en verkopen. 8) (en nou maar hopen dat die gasten het goed genoeg vinden om ermee geassocieerd te worden :D)

klinkt weer lekker digitaal steven!
goede afwisseling van geluiden, goede compositie. hier zit een richting in, mooi!
alleen de kick zou ik wat meer laag geven, iets meer 'boem' zegmaar...:)

p.s. moet ik er een melancholieke downtempo tearjerker van maken voor je? :D

Origineel geplaatst door cyan_circle
klinkt weer lekker digitaal steven!
goede afwisseling van geluiden, goede compositie. hier zit een richting in, mooi!
alleen de kick zou ik wat meer laag geven, iets meer 'boem' zegmaar...:)

p.s. moet ik er een melancholieke downtempo tearjerker van maken voor je? :D

hmm, dat had ik eerst wel maar toen begon het ineens verdacht veel op trance te lijken, dus ik heb het wat teruggedraaid... toch misschien niet zo'n goed idee. :D noya!

p.s. als je er wat mee wil moet je wel effe de logic file uit de knoop halen hoor. maar van mij mag je :D (b-side op de single?*D)

de song in het begin klinkt erg rommelig en erg veel doorelkaar, mischien in het mooier om een acid soundje van te maken 2e deel van de song vindt ik wel erg leuk gemaakt.

Heel veel succes met nr! 8)

Dit doet mij een beetje aan Front 242 denken. Het mag voor mij nog wat duisterder klinken en wat meer drive hebben.

Origineel geplaatst door Toon
Dit doet mij een beetje aan Front 242 denken. Het mag voor mij nog wat duisterder klinken en wat meer drive hebben.

goh, die ken ik helemaal niet. zal ik zeker even luisteren dan!

Back