Riezz
Ooit... ooit komt het er van.
ok. dit is situatie
draai op scherm 1, tutorials voor Ableton LIVE via youtube, of rechtstreeks vanaf een tutorial DVD..
op scherm 2, wil ik Ableton zelf draaien, want dan kan ik de tutorial volgen..
maar dat werk niet..
ik vermoed dat het komt omdat mijn onboard chip (i know, even geen poen voor extern geluid) maar 1 applicatie aankan qua geluid weer te geven, maar is hier een achterdeurtje voor misschien?
dat ik dus zowel geluid vanaf Youtube (Chrome browser onder W7), of een willekeurig bestand en van Ableton zelf kan horen tegelijk?
of moet ik meerdere geluidskaarten erin hangen ? (wil ik eigenlijk niet.. )
ik vind die tutorials erg fijn namelijk en dan is het zo handig als je meteen mee kan prullen met Ableton
alvast bedankt
en mocht dit ergens anders al behandeld zijn,... dan hoor ik het graag
draai op scherm 1, tutorials voor Ableton LIVE via youtube, of rechtstreeks vanaf een tutorial DVD..
op scherm 2, wil ik Ableton zelf draaien, want dan kan ik de tutorial volgen..
maar dat werk niet..
ik vermoed dat het komt omdat mijn onboard chip (i know, even geen poen voor extern geluid) maar 1 applicatie aankan qua geluid weer te geven, maar is hier een achterdeurtje voor misschien?
dat ik dus zowel geluid vanaf Youtube (Chrome browser onder W7), of een willekeurig bestand en van Ableton zelf kan horen tegelijk?
of moet ik meerdere geluidskaarten erin hangen ? (wil ik eigenlijk niet.. )
ik vind die tutorials erg fijn namelijk en dan is het zo handig als je meteen mee kan prullen met Ableton

alvast bedankt
en mocht dit ergens anders al behandeld zijn,... dan hoor ik het graag