Nou vandaag dus naar apeldoorn geweest, nou ik ging voor de blofeld natuurlijk, maar goed blofeld stonds als voorraad geboekt, maar was onvindbaar zowel de desktop als de keys versie. hhmmm... de vemom hadden ze er wel staan, wilde deze natuurlijk dolgraag uit proberen, aangezien deze mij ook wel leuk lijkt, ook al was het alleen al om wat erbij en tevens voor controller van de blofeld(die ook komt).
Maar goed, konden ze de adapter niet vinden..pfff.. echt, van allerlei adapter natuurlijk geprobeerd van andere synths, pas de stekker niet en toen, jawel had hij er 1 gevonden het stekkertje paste, ik zeg hem is het wel een goede, stekker past wel maar hoeft natuurlijk niets te betekenen of de adapter er goed voor is, hij bezig met de stekker, ik toch maar even achter die micron gekeken, 9V AC ipv 9 volt DC, die verkoper, die drukt ook gewoon de stekker in het stopcontact zet die hem aan, was gewoon 1 grote disco verlichting die hele venom, alles knipperde dan ook wat leds en display aan betreft... echt, ik zeg uit dat ding, dit is echt niet goed, dat kan toch niet ac in dc, hij zo als het niet goed was geweest, gaat die ook niet aan.. hmmm... Uiteindelijk kon hij de passende voeding niet vinden, dus heb hem helaas niet uit kunnen proberen, ben ik maar naar rijssen gereden, ook voor niets, maar goed, daar zat even met de winkel prijs 150 euro ook nog eens verschil tussen, maar goed, ik kon hem bestellen dat wel, de venom, maar ze legden er geen voorraad aan, ze wisten niet hoe dat ging lopen met de verkoop ervan. dus ga er van uit dat ze hem nog niet veel verkocht hebben.
Ik heb hem niet kunnen testen, maar toestenbord voelt zo goed aan, pitchbend en modulationweel, die voelen niet als "speelgoed", Potmeters, wel, die lijken me niet zo heel stevig, beetje rubberachtig, voelen een beetje aan als de potmeters, qua stevig heid, als de 01x om zo maar even te vergelijken.
Qua geluiden, staan verschillende filmpjes op youtube, ene keer denken van ja vettt en andere keer hmmm, twijfel, moet toch zien dat ik hem eerst eens ergen echt uitprobeer, durf hem eigenlijk niet zo zonder te proberen te bestellen.
Of reacties van eigenaren van hier, die hem hebben. maar lijk dat niemand hem heeft...