Schoppenheer - Laatste dagen in Sydney

nee je had gelijk ik ga morgen heel vroeg weg. Ga maar nacht doorhalen denk ik.
klonk tof die remix, maar in de eerste versie zat een wat gangbaardere bij dat tikke tikke tikke wat ik wel fijn vond wat je eruit gehaald heb en toen had je ook het originele tempo behouden dan kom ik wat minder sloom over. ik zou zeggen een combinatie van die eerste versie en die laatste versie. maar hoeft niet doe maar wat je wilt. ltr !!

Ga maar nacht doorhalen denk ik.
Ojee... dat wordt toch niet met een kegel in het vliegtuig? :S

Waarom rap je zo boos op een melancholisch trackje?

had diezelfde discussie met vriendin

Hier houd ik me nog in. Als ik rustig deed klonk het algauw futloos en depri.
Juiste toon vinden vond ik heel moeilijk.
Heb inmiddels een betere AD converter dus ik ga em vast nog een keer opnemen voor ik em op de cd gooi als er meer het met je eens zijn zal ik em nog rustiger doen

nee je had gelijk ik ga morgen heel vroeg weg. Ga maar nacht doorhalen denk ik.
klonk tof die remix, maar in de eerste versie zat een wat gangbaardere bij dat tikke tikke tikke wat ik wel fijn vond wat je eruit gehaald heb en toen had je ook het originele tempo behouden dan kom ik wat minder sloom over. ik zou zeggen een combinatie van die eerste versie en die laatste versie. maar hoeft niet doe maar wat je wilt. ltr !!
Ik bouw eerst de beat af, en kijk vanuit daar verder ;) Hij staat op mn sc - nwehit.

Have fung!

*edit* oeps, het is al laat, ik kan maar beter mijn bek houden.. :-)

Laatst gewijzigd:
En..hoe was het in Sydney?
Je hebt de "flip of the tongue" uit de vroege jaren 90 rapscene opnieuw uitgevonden en er iets heel eigens van gemaakt. :D

Valt me op dat je zo boos bent op de mensheid, die je zo slecht vindt. Je verwijst naar de Zondvloed:

Genesis 6:5
5 De HEER zag hoezeer de slechtheid van de mensen op de aarde was toegenomen, en hoezeer de begeerte van hun hart de hele dag naar het kwade uitging. 6 Daarom kreeg Hij spijt dat Hij de mens op de aarde gemaakt had, en Hij was er zeer verdrietig om.

De Schoppenheer :P heeft het ook door, kennelijk.

"Doe het dan goed" rap je ook.
Misschien meer zoals dit?

(Film: Knowing)

Maar goe, er is ook goed nieuws:

"21
1 En ik zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde, want de eerste hemel en de eerste aarde waren voorbijgegaan........en Hij zal bij hen wonen, en zij zullen zijn volken zijn en God zelf zal bij hen zijn, 4 en Hij zal alle tranen van hun ogen afwissen, en de dood zal niet meer zijn, noch rouw, noch geklaag, noch moeite zal er meer zijn"

Back