mijn studio annex crib III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Origineel geplaatst door bambamstudio
doe dit ff in een aparte thread of nog beter eerst ff de zoekmachine gebruiken, dan blijft hiet hier ontopic tenminste en dwalen we niet voor de 86 keer af

Sorry bambam,

Ik zal Grooveron een p.b.tje sturen!!!:halleluja

Helaas zijn er hier mensen die spullen weg moeten doen, ik koop bij :)

mijn nieuwste: Yamaha DX7:

Attachments

• nieuwe dx7.jpg
    nieuwe dx7.jpg
    146,3 KB · Bekeken: 113
Origineel geplaatst door FuzzyStone
Die had je ook wel echt nodig natuurlijk.....................;)

wat is dat nu weer voor een domme opmerking :confused:

naja nice bambam :) Die synth tussen die 2 DXen, dat de D50?

Hatsjie! ;) Te veel :yamaha:

Origineel geplaatst door Slipperman

zo tezien een alpha Juno 2

Origineel geplaatst door Slipperman

Ach we maken allemaal wel eens een domme opmerking............:D

mijn W.A.H.-studio annex crib III

mijn W.A.H.-studio annex crib III

Vanwege het feit dat er een aantal synthesizers uit de studio zijn vertrokken of nog weggaan, hier de lijst van synths die ik nog over heb (laatste definitieve foto volgt van de week nog):

-Clavia Nordlead 2 synthesizer
-Hfg BJ76 synthesizer module (toch weer terug, is hersteld)
-Korg EA1 synthesizer module
-Korg ER1 drum synthesizer
-Korg MS2000 synthesizer
-Novation Bass Station synthesizer
-Roland EG101 groove synthesizer
-Roland JV1010 synthesizer module

Opnameapparatuur:

-Behringer UB2222FX-Pro 16 kanaals stereo mixer
-Boss BR1180CD digitale opnamestudio
-Sony MZR30 minidisc-recorder

Ik dank U!!!:halleluja

Re: mijn W.A.H.-studio annex crib III

Re: mijn W.A.H.-studio annex crib III

Origineel geplaatst door phochos
Vanwege het feit dat er een aantal synthesizers uit de studio zijn vertrokken of nog weggaan, hier de lijst van synths die ik nog over heb (laatste definitieve foto volgt van de week nog):

Laatste foto? Humm... als ik deze thread zo eens door spit verandert je setup nogal eens hehehehehe... no offence hoor! :) Ieder zijn hobby.

Maar dacht een paar dagen gelden nog een recente overzichtsfoto te hebben gezien.

Re: Re: mijn W.A.H.-studio annex crib III

Re: Re: mijn W.A.H.-studio annex crib III

Origineel geplaatst door Mike-E
Laatste foto? Humm... als ik deze thread zo eens door spit verandert je setup nogal eens hehehehehe... no offence hoor! :) Ieder zijn hobby.

Maar dacht een paar dagen gelden nog een recente overzichtsfoto te hebben gezien.

Klopt, helemaal gelijk. Maar door bepaalde omstandigheden heb ik wat synths moeten verkopen en daarom is de installatie wat geslonken. Daarom dus een nieuwe foto met wat er over is. En geeft niks hoor, zo'n reactie!!:biertje:

maak jij eigenlijk wel muziek phochos? ik zie zo ongelofelijk veel foto's van je setup waarin alleen maar wat klaviertjes weggaan of bijkomen. Misschien moet je je eigen thread maar eens maken met de spullen die je de hele tijd verhandelt.

met alle respect, het begint een beetje sneu te staan namelijk, is mijn nederige mening.

Origineel geplaatst door bastardsunited
maak jij eigenlijk wel muziek phochos? ik zie zo ongelofelijk veel foto's van je setup waarin alleen maar wat klaviertjes weggaan of bijkomen. Misschien moet je je eigen thread maar eens maken met de spullen die je de hele tijd verhandelt.

met alle respect, het begint een beetje sneu te staan namelijk, is mijn nederige mening.

jeetje lekker boeiend zijn zoveel mensen hier die steeds als een gek spullen kopen en verkopen

Ach ja...

ieder zijn ding..

By the way...Al mijn FM sounds haal ik uit de ondergewaardeerde Yamaha PSR 36...Haha 8)

wat is je probleem precies?
als je jezelf hier aan stoort lees dan verder,en laat pochos gewoon zijn ding doen.
hij zal er wel een rede voor hebben.

en of hij muziek maakt? check dit eens http://home.hetnet.nl/~jlieffering/

een kwade fox, wauw.....

dan ben ik blijkbaar de enige die phochos zijn gedrag verontrustend vind. ook goed. Ik vind het erg leuk om studio's te zien van andere mensen maar niet constant dezelfde boodschap over welke synth er nu weer in of uit gaat en dat dat maar interessant is ofzo.......

maar goed, ieder zijn ding......

een kwade fox, wauw.....

dan ben ik blijkbaar de enige die phochos zijn gedrag verontrustend vind. ook goed. Ik vind het erg leuk om studio's te zien van andere mensen maar niet constant dezelfde boodschap over welke synth er nu weer in of uit gaat en dat dat maar interessant is ofzo.......

maar goed, ieder zijn ding......

waar de f*ck! is deze thread dan voor?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back