mijn studio annex crib III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mijn studio annex crib III

Okee,

Ik zal het woord modulair niet meer gebruiken, zal alles veranderen in module. Iedereen weer gerustgesteld?:bekdicht:

Digitaal

Digitaal

Ok hij staat eindelijk digitaal op de foto. Bij deze.

Attachments

• homstud.jpg
    homstud.jpg
    52,2 KB · Bekeken: 109
haha leuke cam setup ;)

zeg, ga eens op je stoel zitten... dan kan ik je zien... :D

Vet Fox, echt koel dit. Bijna net zo goed als dat koffiezetapparaat wat wij op kantoor filmen en intern streamen!

het is goed te zien..:D ik vindt de opstelling alleen een beetje eigenaardig.
kan je die camera niet iets hoger op hangen? voor een beter overzicht ;)

Origineel geplaatst door Social Narcotic
het is goed te zien..:D ik vindt de opstelling alleen een beetje eigenaardig.
kan je die camera niet iets hoger op hangen? voor een beter overzicht ;)

Komt nog inderdaad. Moet even een usb-verlengkabel hebben, dan kan ie wat verder van de server af. Dan is ook het geheel beter te zien en dat het helemaal niet zo eigenaardig staat opgesteld.

Re: Re: Digitaal

Re: Re: Digitaal

Origineel geplaatst door Almeros
Gebruik je die sambaballen ook? :)
Ik heb ze inderdaad in een opname gebruikt ooit maar ook de tamboerijn.
Maar persoonlijk ga meer voor percussie eieren daar liggen er ook een paar van op de plank.
Daarnaast koop ik alle gekke dingen die ik tegen kom in de hoopp ze ergens te gebruiken.
Ik zie nu net dan mijn V&D aap er niet opstaat met ziojn klarinet.
Die is afkomstig uit zo'n apenorkest die bij de V&D en Bijenkorf stond kon je als kind een kwartje of zo in gooien en gingen die apen spelen. Arggg h ja zo oud.

maar waar kan je vm nog vandaan halen. microsoft doet dat niet meer.

Re: Webcam

Re: Webcam

Origineel geplaatst door foxenberg
Nu ook de Dexter F. (Foxenberg) studio te bewonderen op een live feed...
www.foxenberg.com en dan de link live cam 8) Hoef ik i.i.g. nooit meer fotoos te uploaden, ghehehehe
Hij staat nu nog een beetje lullig geplaast, maar dat komt omdat e.e.a. nog in de testfase is...

Cheers,
Fox

Nou, ik zie dus alleen een of ander kastje met ledjes (volgens mij je modem)... maar goed dat er toch ook foto's zijn :)

En wat zie ik op die foto's? Een JX3P met Programmer en een Juno 106 gewoon op de grond... ten goede van een CS1x die prinsheerlijk bij je Akai's mag liggen :erm:

;)

Re: Re: Webcam

Re: Re: Webcam

Origineel geplaatst door Mike-E
Nou, ik zie dus alleen een of ander kastje met ledjes (volgens mij je modem)... maar goed dat er toch ook foto's zijn :)

En wat zie ik op die foto's? Een JX3P met Programmer en een Juno 106 gewoon op de grond... ten goede van een CS1x die prinsheerlijk bij je Akai's mag liggen :erm:

;)

Die ledjes zijn van mijn switch. Welliswaar geen gear, maar wel onontbeerlijk in een netwerk. Tja, als de feed de hele nacht blijft aanstaan, en ik richt dat ding op mijn gear, zie je niet echt veel., vandaar... En v.w.b. die Rolands, ik heb nog even niet voldoende standaards om e.e.a. allemaal te plaatsen en aangezien mijn Cs1x als master wordt gebruikt, moet ik die binnen -comfortabel- handbereik hebben. *D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back