mijn studio annex crib III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door bambamstudio
hehehehe dat is het ook!
En ik heb hem schoongemaakt, en hij ziet er echt bijna als nieuw uit.
Alleen de zijkanten zijn flink beschadigt, dus als iemand nog een JX1 omhulsel over heeft :)

Wah cool JX1 Powerrrrrrrrrrrrr... Have phun with it bambam :D

Goed, ook even een fototje van mijn stulpje.

Attachments

• 104_0458.jpg
    104_0458.jpg
    50,8 KB · Bekeken: 110
Vooral dat Grolsch biertje is mooi aan je set-up. Staat leuk in het geheel. Is een teken dat er hard gewerkt wordt.

Leuke foto's

Groet Erik

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Goed, ook even een fototje van mijn stulpje.

Ziet er heel leuk uit. Vraag: Staat de JV1010 (is geloof ik toch dat zwarte kastje bij de computer) niet erg ver weg van je masterkeyboard? En is de onderste een Yamaha keyboard, PSR350 wellicht?:confused:

Vraag: Staat de JV1010 (is geloof ik toch dat zwarte kastje bij de computer) niet erg ver weg van je masterkeyboard? En is de onderste een Yamaha keyboard, PSR350 wellicht?
De basis in mijn set-up is toch de pc, daar komen alle midi signalen samen. Patches kiezen en editen doe ik ook eigenlijk alleen vanuit de pc.
Het onderste keyboard is wel een PSR, maar een 280, gebruik ik niet zoveel meer.

Mijn hart ligt echter toch hier:

Attachments

• 104_0461.jpg
    104_0461.jpg
    34,8 KB · Bekeken: 113
Origineel geplaatst door Bert ten Hove
De basis in mijn set-up is toch de pc, daar komen alle midi signalen samen. Patches kiezen en editen doe ik ook eigenlijk alleen vanuit de pc.
Het onderste keyboard is wel een PSR, maar een 280, gebruik ik niet zoveel meer.

Mijn hart ligt echter toch hier:

Kijk Jengelhout :duivels:
Je weet toch wel dat gitaristen de grootste leugenaars zijn he!!

Reden:

ze gebruiken steevast 2 stellingen:

1/ Ik hoor me zelf niet spelen (een ieder die in een band heeft gezeten weet waar ik het over heb)
2/ Ik kan stemmen tijdens het spelen, echt dat hoor ik wel.

:) ;) ;) 8o)

Re: Re: Ach...

Re: Re: Ach...

Origineel geplaatst door oli303
Wat een schande : die juno zomaar op de grond smijten!

Nee hoor goed zo !

Daar horen ze, die zwaar over-hype-te keyboardjes !!!

:D

Foxenberg,

Speelt dat niet lastig, twee synths op de grond terwijl de anderen een stuk hoger staan?

Overigens, mijn studio is ook weer flink veranderd, binnenkort nieuwe foto's!!!!!!!!!!!!!!:halleluja

Re: mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door phochos
Hier alvast mijn nieuwste aanwinst, de nordlead 3. Ik ben nog steeds aan het schuiven in de studio, omdat ik nog steeds zit te wachten op zowel de Yamaha AN200, de Novation K Station Keys en de Yamaha RX17. Wanneer die binnen zijn komen de definitieve foto's van een ge-update W.A.H.-Studio.:W

kan jij niet beter gewoon een eigen studio anex crib thread beginnen? 8o)

Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door foxenberg
Of een muziekzaak 8)

Onthoud even goed dat ik niet alle synthesizers e.d. behoud, dus het wordt zeker geen pakhuis, laat staan dat ik een muziekwinkel kan beginnen. Zodra ik weer iets nieuws en/of beters zie, dan ruil ik dingen in (en daar ben ik denk ik niet de enige in). Maar met de spullen die ik nu heb en nog binnenkrijg kan ik toch wel een paar jaar vooruit.:halleluja

Re: Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Onthoud even goed dat ik niet alle synthesizers e.d. behoud, dus het wordt zeker geen pakhuis, laat staan dat ik een muziekwinkel kan beginnen. Zodra ik weer iets nieuws en/of beters zie, dan ruil ik dingen in (en daar ben ik denk ik niet de enige in). Maar met de spullen die ik nu heb en nog binnenkrijg kan ik toch wel een paar jaar vooruit.:halleluja

Ja sorry hoor, maar volgens mij maak jij van inruilen en inkopen echt sport. :gaap:

Je kan maar een hobby hebben! :okdan:
Ach ja, zo slecht heeft Phochos het echt niet bekeken!! Wij gaan allemaal in een muziekzaak gear uittesten, terwijl hij het lekker thuis doet!! Klaar met die? De volgende!! :D
:halleluja

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Je kan maar een hobby hebben! :okdan:
Ach ja, zo slecht heeft Phochos het echt niet bekeken!! Wij gaan allemaal in een muziekzaak gear uittesten, terwijl hij het lekker thuis doet!! Klaar met die? De volgende!! :D
:halleluja

LOL!:D

Maar met de spullen die ik nu heb en nog binnenkrijg kan ik toch wel een paar jaar vooruit.:halleluja

Volgens mij zeg ik dat ook altijd:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back