mijn studio annex crib III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door P-Five
en nu de linkerkant... :{

Wow, toffe analoge shit...........

Origineel geplaatst door P-Five
en nu de linkerkant... :{

....Mooi hoor..

Maarreeh doe je er ook wat mee of verzamel je alleen...:erm:

Origineel geplaatst door fuse
Een heus 'zuig' optreden. ;)

Leuke foto's trouwens.

ja met de nadruk op "in aanbouw" want ik zie nog totaal niets wat ook maar lijkt op een studio.. Nou ja een ruitje van de zangcabine.. allee

Origineel geplaatst door STicKX
als het maar 1 wietplant is dan "mag" het...

anders kan je daar ook nog gezeik mee krijgen...

nee toch? ik dacht namelijk drie.. Ik heb er daarom 2 op mijn balkon (die trouwens de grond uit schieten als een gek, ik denk dat ik ze maar is in bloei ga zetten 8o) )

Arv

Origineel geplaatst door Arv
nee toch? ik dacht namelijk drie.. Ik heb er daarom 2 op mijn balkon (die trouwens de grond uit schieten als een gek, ik denk dat ik ze maar is in bloei ga zetten 8o) )

Arv

Ik weet het neit precies... de regels zijn echt heel krom, je mag buiten bijvoorbeeld meer planten hebben als binnen... echt een beetje vreemd.

Uuuhm, nu weer on topic :D

ff een vernieuwd piccie... zal over een tijdje nog wel ff wat andere foto's posten van alles, maar dit is m'n setje op het moment... :)

studiopic_all.jpg

mijn studio annex crib III

Hier alvast mijn nieuwste aanwinst, de nordlead 3. Ik ben nog steeds aan het schuiven in de studio, omdat ik nog steeds zit te wachten op zowel de Yamaha AN200, de Novation K Station Keys en de Yamaha RX17. Wanneer die binnen zijn komen de definitieve foto's van een ge-update W.A.H.-Studio.:W

Deze foto's zijn gelukkig van een betere kwaliteit dan de vorige.

Arp Odyssey
Oberheim Xpander
Korg Triton
Korg d1600
Kenton pro 2000
Focus mixer

Attachments

• mycrib1.jpg
    mycrib1.jpg
    54,4 KB · Bekeken: 104
Teisco s60f
Roland tr808
Stylophone:P
Elka synthex
Multivox sequencer

Attachments

• mycrib2.jpg
    mycrib2.jpg
    76,3 KB · Bekeken: 122
Ems Synthi a
Kawai k5000s
Ems KS Keyboard/sequencer

Attachments

• mycrib3.jpg
    mycrib3.jpg
    61 KB · Bekeken: 106
Volgens mij heeft de kawai een extra envelope voor het filter en heeft de teisco meer mogelijkheden met de lfo. Ik zou ze ook wel eens naast elkaar willen zetten om te horen wat het verschil is.

Mooie setup synthiaks. :)

mooie setje vooral de Elka Synthex mooie synth vind ik dat

Dat je die JX1 voor een krat bier hebt geregeld vinnik nog steeds een fantastisch verhaal.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back