• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AKAI MPC60 MK1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bericht door een moderator:
Het is verplicht om een richtprijs te vermelden. Lees voor meer info de Marktplaats-FAQ. Graag even toevoegen. Dank.

Ebay aanbieding is intussen afgelopen en de MPC is niet verkocht.

Hij is dus nog te koop en ja kan via PM eventueel een voorstel doen. Enkel zinnige biedingen aub.

Beschrijving:
- paar gebruikssporen
- scherm is ok maar niet super bright meer (geen lijnen, alles perfect leesbaar)
- diskdrive waarschijnlijk aan servicing/vervanging toe (nieuwe diskdrive 40€ op ebay)
- laatste OS update ($195) maar indien gewenst kan ik er terug het oude OS in plaatsen
- geen SCSI kit maar indien gewenst krijg je er een oude SCSI HD bij en SCSI PCI kaarten (niet getest)

Reden van verkoop: ik heb hem eigenlijk nooit echt gebruikt. Ik heb er effe mee gespeeld maar ben eigenlijk altijd blijven verder werken met de MPC2000XL + S950 combo. Hij neemt ook redelijk wat plaats in en ga mijn studio wat inkrimpen.

Gezien de ouderdom van dit beest pickup / levering only. Hij staat in Brussel. Eventueel kunnen we mekaar voor overdracht ergens in het midden ontmoeten indien gewenst.

Bedankt om te checken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back